لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک ویدیوی دیگر در مورد سرقت آیفون منتشر شد

یک ویدیوی دیگر در مورد سرقت آیفون منتشر شد

موج سرقت دستگاه‌ها از فروشگاه‌های رسمی شرکت اپل در سراسر دنیا در حال افزایش است و حالا یک ویدیوی مستند جدید از سرقت آیفون از اپل استور منتشر شده است.

در این ویدیو، چندین نفر به یک باره به اپل استور منطقه Corte Madera در ایالت کالیفرنیا حمله‌ور شده و با جدا کردن آیفون‌ها از کابل‌های امنیتی، آن‌ها را در جیب خود گذاشته و متواری می‌شوند. در این ویدیو، نگهبان اپل استور دقیقاً روبروی سارقین قرار گرفته است و جالب اینجا است که حتی پس از آگاهی از هدف سارقین، هیچ اقدامی در زمینه مقابله با آن‌ها نمی‌کند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

تا پیش از این، ویدیوهای زیادی در مورد سرقت آیفون‌ها از اپل استور منتشر شده بود. اما این ویدیوها از طریق دوربین‌های مدار بسته داخل فروشگاه ضبط شده بودند که تنها تعدادی افراد با کلاه را نشان می‌دادند که به یک باره به اپل استور حمله‌ور می‌شدند و اقدام به سرقت آیفون‌ها می‌کردند. اما ویدیوی جدید توسط یکی از ناظرین که در بیرون اپل استور نشسته بود گرفته شده است و به همین دلیل چهره سارقین مشخص شده است. در سرقت یاد شده، تعدادی آیفون با ارزش مجموع 19 هزار دلار به سرقت رفته است. پلیس بر این باور است که این ویدیو به سرقت‌های سریالی پیشین از اپل استورها مرتبط است.

جالب اینجا است که اپل پس از سرقت‌های متعدد، تصمیم به استفاده از نرم افزاری خاص روی نسخه‌های دموی آیفون کرده است که پس از دزدیده شدن، قابل بازیابی و استفاده نیستند. پیش از این نیز، اپل با استفاده از IMEI و موارد دیگر، می‌توانست آیفون‌های دزدیده شده را ردیابی کند.

با این حال بسیاری از سارقین حتی با وجود این سیستم‌های امنیتی اقدام به سرقت آیفون و دیگر محصولات اپل می‌کنند. گفتنی است، این ویدیو توسط پلیس کالیفرنیا منتشر شده است و پلیس از مردم درخواست کرده است تا چهره سارقین را از طریق ویدیو شناسایی کنند و بتوانند مکان آن‌ها را به پلیس اطلاع دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373