لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کشف مواد مخدر در یک اپل استور خبرساز شد

کشف مواد مخدر در یک اپل استور خبرساز شد

 کار کردن در اپل استور دردسرهای زیادی دارد و کارکنان این فروشگاه‌ها با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند؛ این افراد از یک طرف باید حواسشان به سارقین باشد و از طرف دیگر به سؤالات و مشکلات کاربران و مراجعه کنندگان رسیدگی کنند و از طرف دیگر در تبلیغات ویدیویی سامسونگ مورد تمسخر قرار ‌گیرند.

اما حالا در یک اپل استور مقدار قابل توجهی مواد مخدر پیدا شده است که سر و صدای زیادی در میان خبرگزاری‌ها ایجاد کرده است. بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری نیویورک پست، کارکنان اپل استور منطقه منهتن به تازگی یک بسته پستی را دریافت کرده‌اند که پس از باز کردن آن با مقدار قابل توجهی ماده مخدر شیشه مواجه می‌شوند.

مقدار ماده مخدر پیدا شده حدوداً نزدیک به دو پوند (نزدیک به یک کیلوگرم) بوده است. فروشنده مواد مخدر یاد شده به احتمال زیاد تصمیم داشته تا این بسته پستی را به آدرسی خاص بفرستد که در نهایت آدرس را به صورت اشتباه در بسته درج کرده بود و مرسوله به اپل استور منهتن رسیده بود. این بسته توسط FedEx ارسال شده بود و جالب اینجا است که متصدیان این شرکت به هیچ وجه از اینکه مرسوله حاوی مواد مخدر است، با خبر نشده بودند.

ارزش مالی این ماده مخدر بین 26 تا 36 هزار دلار تخمین زده شده است که کارکنان اپل استور پس از کشف آن، مسئله را با پلیس در میان گذاشتند. پلیس در ادامه تحقیقات خود توانست نام و آدرس فرستنده را از روی جعبه بسته پستی پیدا کند و در نهایت بتواند فروشنده مواد مخدر را پیدا کرده و او را دستگیر کند.

گفتنی است که این اتفاق باعث شد تا اپل استور برای چند ساعت قادر به ارائه خدمات به مراجعه کنندگان نباشد و از کارکنان این فروشگاه بازجویی شود و به طور کل برای این فروشگاه و کارکنان آن دردسرهای زیادی را به وجود آورد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420