لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نتایج نظر سنجی در مورد نام آیفون 2018

نتایج نظر سنجی در مورد نام آیفون 2018

 مجموعه 3 مدل آیفون 2018 قرار است تا کمتر از سه هفته دیگر رونمایی شود و حالا حدس و گمان‌ها در مورد نحوه نام‌گذاری این تلفن‌های هوشمند در حال انتشار است. در این میان، وب سایت 9to5mac به تازگی طی یک نظر سنجی از کاربران در مورد نام آیفون 2018 سؤال پرسیده است.

آنچه تا به امروز از منابع قابل اعتماد منتشر شده، این است که اپل تصمیم دارد تا سه مدل آیفون را با سایزهای 5.8، 6.1 و 6.5 اینچ تولید کند که نسخه 5.8 اینچی دقیقاً با ظاهر و قابلیت‌های آیفون ایکس تولید و عرضه می‌شود و آیفون 6.5 اینچی نیز نسخه پلاس همین تلفن هوشمند خواهد بود. در این میان، یک تلفن هوشمند ارزان قیمت با سایز 6.1 اینچ نیز در میان آیفون 2018 وجود دارد که قرار است با نمایشگر ای سی دی تولید و عرضه شود.

درنظرسنجی در مورد نام آیفون 2018 گزینه‌ها و سناریوهای مختلفی مورد بررسی قرار گرفته است که در ادامه به نتیجه هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت:

نام آیفون 5.8 اینچی 2018

در بررسی‌های انجام شده، مشخص شده است که 24.68 درصد از کاربران بر این باور هستند آیفون 5.8 اینچی با نام « آیفون » خالی یا همان « iPhone » معرفی می‌شود در عین حال 23.5 درصد بر این باور هستند که نام این تلفن هوشمند، آیفون x خواهد بود و اپل هیچ تغییری در نام گذاری این محصول نسبت به سال گذشته نمی‌دهد. در این میان، 21.59 درصد نیز بر این باور هستند که آیفون جدید با عنوان آیفون 11 یا آیفون ایکس آی یا آیفون XI معرفی و عرضه می‌شود.

 

نام آیفون 6.5 اینچی 2018


به طور حتم این محصول به طور کامل مشابه با آیفون 5.8 اینچی است که تنها پسوند پلاس را با خود به یدک می‌کشد. بر همین اساس نام این تلفن هوشمند نیز مشابه با آیفون 5.8 اینچی در نظر خواهد گرفته شد. 

نام آیفون 6.1 اینچی 2018


 

نزدیک به نیمی از شرکت کنندگان در این نظر سنجی بر این باور هستند که تلفن هوشمند 6.1 اینچی اپل با عنوان آیفون 9 معرفی و عرضه می‌شود. با این حال سناریوهایی در مورد نام‌گذاری این محصول با عنوان آیفون 8 اس و آیفون خالی نیز مطرح شده است.

 

نظر شما در این باره چیست؟ نام آیفون 2018 چگونه خواهد بود و اپل محصولات جدید خود را چگونه نام‌گذاری خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420