لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 11 و اپل واچ سری 4 مجهز به سیستم هوشمند ذخیره باتری هستند

آیفون 11 و اپل واچ سری 4 مجهز به سیستم هوشمند ذخیره باتری هستند

 شایعات اخیر منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در تولید آیفون 11 و اپل واچ سری 4 از یک سیستم هوشمند برای مدیریت و ذخیره باتری استفاده کند.

اطلاعات یاد شده توسط شرکت تحقیقانی IHS Markit منتشر شده است. اپل در تولید آیفون 9 آیفون 11 و اپل واچ سری 4 ازپنل‌های پشتی خاصی استفاده می‌کند که مسئولیت خاموش و روشن کردن پیکسل‌های نمایشگر را به صورت هوشمندانه در اختیار دارند. این پنل‌ها، در حقیقت در بخش پشتی نمایشگر قرار می‌گیرند و مسائلی نظیر رزولوشن، نرخ تازه سازی یا همان رفرش ریت و مصرف انرژی توسط نمایشگر را بر عهده دارند.

نمایشگرهای اولد امروزی که در آیفون ایکس نیز به کار رفته است، مجهز به بخشی به نام LTPS TFT یا « ترانزیستور فیلم نازک پلی سیلیکون با دمای پایین » هستند. با وجود اینکه این بخش به صورت استاندارد در تمامی نمایشگرهای اولد مورد استفاده قرار می‌گیرد، با این حال شایعات حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا LTPO TFT با عنوان « اکسید پلی کریستال با دمای پایین » در آیفون‌های آینده استفاده کند. این پنل پشتی نمایشگرها باعث می‌شود تا مصرف باتری بین 5 تا 15 درصد نسبت به محصولات مشابه کاهش پیدا کند.

از آنجایی که اپل در تولید آیفون 11 و آیفون 11 پلاس از نمایشگرهای اولد استفاده می‌کند، پیش بینی می‌شود تا این تکنولوژی به طور حتم در این محصولات مورد استفاده قرار گیرد. از طرفی اپل واچ سری 4 نیز قرار است با نمایشگرهای میکرو ال ای دی تولید شود که استفاده از این پنل پشتی در این مدل از ساعت‌های هوشمند نیز بعید به نظر نمی‌رسد.

در این میان، قرار است آیفون 9 با نمایشگر ال سی دی با اندازه 6.1 اینچ تولید و عرضه شود که به همین دلیل احتمالاً اپل از این پنل پشتی در تولید این محصول استفاده نخواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420