لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر قاب آیپد پرو 2018 فاش شد

تصویر قاب آیپد پرو 2018 فاش شد

 تصویری منتسب به قاب آیپد پرو 2018 به تازگی منتشر شده است که طی آن ظاهر احتمالی قسمت پشتی این محصول را نشان داده است.

در این تصویر که توسط وب سایت اسلش لیکس منتشر شده است، مشخص شده که احتمالاً شایعات مربوط به تغییر جایگاه اسمارت کانکتور در آیپد پرو 2018 صحت دارد و اپل تصمیم دارد تا درگاه لایتنینگ را به بخش افقی بدنه این محصول انتقال دهد. تا پیش از این، اپل در تولید نسل‌های قبلی آیپد پرو، درگاه لایتنینگ را در بخش افقی قرار داده بود، اما حالا تصویر منتشر شده حاکی از آن است که اپل جایگاه این درگاه را به قسمت پایینی در حالت افقی انتقال داده است.

این تصویر به طور مشخص مربوط به یک تبلت 10.5 اینچی است که طی آن حاشیه‌های کناری دستگاه نازک‌تر شده است. اپل احتمالاً تصمیم دارد تا با استفاده از طراحی مشابه با آیفون ایکس، حداقل یک نسخه از آیپد پرو 2018 را با نمایشگر 11 اینچ تولید و عرضه کند. بر همین اساس، بسیاری از افراد بر این باور هستند که محصول معرفی شده امسال آیپد پرو 11 اینچ نام خواهد گرفت.

قرار گرفتن درگاه لایتنینگ در قسمت افقی دستگاه همچنین حاکی از تلاش اپل برای تغییر جایگاه اسمارت کانکتور نیز هست. بر همین اساس، اپل احتمالاً اسمارت کانکتور مربوط به آیپد پرو 2018 با سایز 11 اینچ را به پنل پشتی آن انتقال می‌دهد تا کاربران در اتصال دستگاه به اسمارت کیبورد با مشکل مواجه نشوند.

در صورت صحت داشتن شایعات یاد شده، اپل باید لوازم جانبی مربوط به آیپد پرو 2018 را نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر تغییر دهد و کاربران این محصولات باید از اسمارت کیبوردهای جدیدتری استفاده کنند. گفتنی است که شایعات دیگر نیز حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا کارایی اسمارت کیبورد را گسترش دهد و آن را محدود به کیبوردهای اختصاصی آیپد قرار ندهد. بر همین اساس، می‌توان پیش بینی کرد که در جریان رویداد پاییزی اپل احتمال محصولات جدیدتری برای آیپد پرو معرفی خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420