لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دهمین بتای آی او اس 12 آماده عرضه شد

دهمین بتای آی او اس 12 آماده عرضه شد

تنها چند هفته تا عرضه نسخه نهایی آی او اس 12 باقی مانده است و حالا اپل دهمین نسخه بتای آی او اس 12 را آماده عرضه برای توسعه دهندگان کرده است.

این نسخه به صورت هم‌زمان به همراه هشتمین بتای عمومی آماده عرضه شده است و کاربران عادی می‌توانند با مراجعه به بخش تست کنندگان نسخه‌های ابتدایی سیستم عامل‌های اپل، قابلیت‌های ارائه شده در این نسخه را تست کنند. علاوه بر این، توسعه دهندگانی که از همین حالا حساب 99 دلاری مخصوص را از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی خریداری کرده‌اند نیز می‌توانند این نسخه را به همراه کیت توسعه دهندگان دریافت کنند.

دهمین بتای آی او اس 12 تنها 3 روز پس از نهمین بتای این سیستم عامل آماده عرضه شده است که نشان دهنده آماده شدن شرکت اپل برای عرضه نسخه نهایی دارد. در حقیقت اپل با ارائه زودهنگام نسخه‌های بتای آی او اس 12 در حال رفع باگ‌های جزئی و انجام تست‌های نهایی است تا در آینده‌ای کوتاه، این نسخه را به صورت نهایی و عمومی آماده عرضه به کاربران کند.

گفتنی است در این نسخه همانند بتای نهم، هشتم و هفتم نیز شرکت اپل قابلیت تماس گروهی فیس تایم را حذف کرده است و فعلاً تصمیم به ارائه آن ندارد. اپل از طریق منابع رسمی اعلام کرده است که این قابلیت قرار است در ماه‌های پایانی و مشخصاً در زمستان 2018 آماده عرضه برای تمامی کاربران شود.

در این نسخه همچنین قابلیت Do Not Disturb at Bedtime نیز برای کاربران ارائه شده است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا در زمان خواب شبانه دیگر با نوتیفیکیشن‌های مزاجم مواجه نشوند. علاوه بر این قابلیت، اپل بسیاری از باگ‌های موجود در بخش منوی تنظیمات و همچنین عدم نمایش درست آیکون‌ها در منوی اصلی را نیز برطرف کرده است.

از آنجایی که تنها سه هفته تا زمان عرضه نهایی آی او اس 12 باقی مانده است، به کاربران توصیه می‌شود تا فعلاً اقدام به نصب بتای این سیستم عامل روی دستگاه خود نکنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420