لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در آینده از قطعات متفرقه آیفون پشتیبانی می‌کند

اپل در آینده از قطعات متفرقه آیفون پشتیبانی می‌کند

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک از قطعات متفرقه آیفون برای تعمیر دستگاه‌ها پشتیبانی کند.

اطلاعات مربوط به این اقدام اپل اولین بار توسط وب سایت 9to5mac منتشر شده است که طی آن مشخص شده که شرکت اپل دیگر تصمیمی بر مقابله با قطعات متفرقه آیفون و دیگر دستگاه‌های هوشمند ندارد. این قاعده همچنین قرار است در مورد قطعات متفرقه مربوط به فیس آیدی و تاچ آیدی نیز می‌شود.

تا پیش‌ازاین، شرکت اپل از طریق آپدیت‌های نرم افزاری به طور نامحسوس با قطعات متفرقه آیفون مقابله می‌کرد که بر اساس آن دستگاه‌هایی که با نمایشگرها یا قطعات غیر رسمی تعمیر شده بودند و یا توسط تعمیرکاران غیر رسمی مورد بررسی قرار گرفته بودند، با مشکلات بسیار زیادی مواجه می‌شدند. مهم‌ترین نمونه این اقدام نزدیک به سه ماه پیش و مشخصاً برای آیفون 8 رخ داده بود که با آپدیت فریم ویر آی او اس، دستگاه‌های تعمیر شده با ال سی دی‌های متفرقه دیگر امکان روشن شدن را نداشتند.

البته اپل بعدها اعلام کرد که این مشکلات مربوط به یک باگ ترم افزاری است و عمدی در کار نبوده است. با این حال سازمان‌های دولتی نظیر شرکت اتحادیه اروپا اعلام کرده بودند که این اقدام یک تجارت غیر منصفانه به حساب میاید و اپل باید امکاناتی برای کار با شرکت‌ها و تعمیرکاران متفرقه مهیا کند.

علاوه بر نمایشگرها، شرکت اپل تا پیش‌ازاین اعلام کرده بود که به دلیل مسائل امنیتی امکان تعویض قطعات مربوط به تاچ آیدی را حذف کرده است. بر همین اساس و به طور مشخص آیفون‌های 7 و 8 و نسخه‌های پلاس آن امکان تعویض سنسور اثر انگشت زیر دکمه هوم را نداشتند که حالا قرار است در آینده نزدیک این امکان برای کاربران این تلفن‌های هوشمند و همچنین تعمیر کاران ارائه شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420