لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وی پی ان اختصاصی فیس‌بوک از اپ استور حذف شد

وی پی ان اختصاصی فیس‌بوک از اپ استور حذف شد

شرکت فیس بوک از چند ساعت پیش ضمن تائید خبر حذف اپلیکیشن اختصاصی وی پی ان خود، اعلام کرد که این اقدام به دلیل هشدارهای مکرر اپل انجام شده است.

سخنگوی فیس بوک در مصاحبه اخیر خود با وال استریت ژورنال اعلام کرده که اپل بارها به فیس‌بوک در مورد نقض دستورالعمل اپ استور از طریق اپلیکیشن وی پی ان این شبکه اجتماعی هشدار داده بود و اعلام کرده بود که این نرم افزار باید هر چه زودتر از اپ استور حذف شود.

شرکت فیس بوک تا پیش از این یک اپلیکیشن وی پی ان اختصاصی با عنوان Onavo VPN را برای کاربران تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها در اپ استور ارائه داده بود که به آن‌ها اجازه می‌داد تا محدودیت‌های مربوط به دسترسی در برخی از کشورها را دور بزنند. فیس بوک در توضیحات این اپلیکیشن وی پی ان به صورت مختصر توضیح داده بود که اطلاعات شخصی کاربران این اپلیکیشن را برای نشان دادن تبلیغات مرتبط در پروفایل آن‌ها جمع آوری و پردازش می‌کنند.

در این میان، اپل ضمن هشدار به فیس بوک مبنی بر استفاده از کاربران به عنوان یک محصول، اعلام کرده بود که توسعه دهندگان این شبکه اجتماعی باید هر چه زودتر اقدام به حذف اپلیکیشن وی پی ان اختصاصی از اپ استور کنند و در غیر این صورت اپل از توانایی‌های خود برای حذف آن استفاده خواهد کرد.

اپلیکیشن وی پی ان اختصاصی فیس بوک که تا پیش از این در اپ استور ارائه شده بود، روی نزدیک به 33 میلیون دستگاه هوشمند مبتنی بر آی او اس و اندروید نصب شده بود. فیس بوک از اطلاعات مربوط به وب گردی کاربران از طریق این اپلیکیشن برای نمایش تبلیغات هوشمند استفاده می‌کرد.

تا پیش از این نیز فیس بوک و سرویس‌های ارائه شده توسط آن بارها به دلایل مربوط به نقض حریم خصوصی مورد انتقاد قرار گرفته بودند. بسیاری بر این باور هستند که فیس بوک به کاربران خود به چشم محصول نگاه می‌کند و از آن‌ها برای افزایش میزان بازدید تبلیغات استفاده می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373