لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استفاده از اسپاتیفای رایگان به صورت کرک شده در آیفون

استفاده از اسپاتیفای رایگان به صورت کرک شده در آیفون

یکی از چالش‌هایی که کاربران برای استفاده از سرویس اسپاتیفای همواره با آن مواجه هستند، امکان استفاده از این سرویس به صورت رایگان است. کاربران معمولاً روش استفاده از اسپاتیفای رایگان کرک شده را نمی‌دانند.

استفاده از اسپاتیفای کرک شده در آیفون رایگان است، اما باید به یاد داشت که برای استفاده از آن ممکن است اطلاعات شما توسط برخی از سرویس‌های ناشناس به سرقت برود. علاوه بر این، کاربران یک محدودیت بزرگ در زمینه استفاده از اسپاتیفای رایگان کرک شده در آیفون دارند و آن هم عدم امکان دانلود موسیقی‌ها است.

اپل به صورت اختصاصی تنها امکان دانلود و نصب نسخه رسمی و قانونی اسپاتیفای را به کاربران می‌دهد و کاربران تنها امکان استفاده نسخه رایگان آن را دارند و در غیر این صورت باید گیفت کارت اسپاتیفای را خریداری کنند. با این حال کاربران می‌توانند با مراجعه به اپ استورهای غیرمجاز اقدام به نصب و استفاده از نسخه کرک شده این اپلیکیشن در آیفون خود کنند. 

مشکلات اسپاتیفای کرک شده

 پیش از اینکه به روش نصب اسپاتیفای کرک شده رایگان در آیفون بپردازیم، ابتدا باید مضرات آن را بررسی کنیم.

از مضرات استفاده از اسپاتیفای کرک شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.اسپاتیفای کرک شده مستلزم اتصال به اپ استورهای غیرمجاز است که به طور حتم اطلاعات کاربری شما را می‌ربایند. علاوه بر این، نرم افزارهای ارائه شده در این اپ استورها ممکن است حاوی بد افزار و ویروس باشند.
2.دانلود نسخه کرک اسپاتیفای ممکن با مشکلات متعددی مواجه باشد و به یک باره آماده پاسخگویی به کارهای مختلف نباشد که در این صورت باید آن را از دستگاه پاک کرد و دوباره نصب کرد
3.استفاده از اسپاتیفای رایگان غیرقانونی ممکن است باعث بسته شدن حساب کاربری اسپاتیفای شما شود و دیگر نتوانید به آن دسترسی پیدا کنید. به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا در صورت تمایل به استفاده از این نسخه حتماً از اکانتی غیر از حساب اصلی خود استفاده کنید.
4.استفاده از این نسخه ممکن است در کشورهای خارجی شما را با مشکلات مختلفی مواجه کند و ممکن است دولت‌ها برای استفاده از آن برای شما جریمه در نظر بگیرند.
5.اکانت های مورد استفاده از این اپلیکیشن هر 14 روز بسته میشوند

روش نصب اسپاتیفای کرک شده رایگان در آیفون‌ها

روش انجام این کار بسیار ساده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

1.ابتدا وارد یکی از اپ استورهای متفرقه نظیر TUTU یا Panda Helper شوید. توضیحات این اپ استورهای متفرقه برای نصب و دانلود آن‌ها را حتماً بخوانید
2.عبارت Spotify ++ را تایپ کنید
3.با پیدا کردن نتیجه جست و جو آن را دانلود کرده و روی آیفون خود نصب کنید.(به یاد داشته باشید که نسخه اصلی نباید روی آیفون شما نصب باشد)
4.پس از پایان نصب، یک اکانت متفرقه و معمولی بسازید و لاگین شوید.

  • پس از لاگین شدن در نسخه اسپاتیفای رایگان به تمامی قابلیت‌های نسخه پریمیوم به جز امکان دانلود موسیقی‌ها دسترسی خواهید داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373