لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با ماوس عمودی لاجیتک آشنا شوید

با ماوس عمودی لاجیتک آشنا شوید

 لاجیتک به تازگی یک اکسسوری جدید را برای کامپیوترهای دسکتاپ تولید کرده است. این ماوس عمودی که MX Vertical نام دارد، با طراحی عجیب می‌تواند کارهای یک ماوس را برای کاربران انجام دهد.

لاجیتک در معرفی این محصول اعلام کرده است که استفاده از طراحی عمودی برای ساخت این ماوس باعث شده تا کاربران در استفاده طولانی مدت با مشکلات مربوط به خستگی و موارد مشابه آن مواجه نشوند. استفاده از این ماوس، عضلات کمتری را در حین استفاده از کامپیوترها درگیر می‌کند و از لحاظ ارگونومی حالت بهتری را برای دست کاربر مهیا می‌کند.

این کمپانی همچنین اعلام کرده که ماوس جدید MX Vertical مچ دست راست کاربران را در زاویه 57 درجه قرار می‌دهد تا فشار کمتری به مچ دست وارد شود و در عین حال میزان لرزش‌های کف دست را به طرز قابل توجهی کاهش دهد. بر همین اساس، میزان فشار به عضلات دست تا 10 درصد کاهش پیدا می‌کند و استفاده طولانی مدت از آن به هیچ وجه باعث خستگی بر اثر کار مداوم نمی‌شود.

لاجیتک همچنین ادعا کرده که با استفاده از این ماوس کاربران تا 4 برابر فعالیت کمتری را برای کنترل موارد مختلف انجام می‌دهند که در نهایت باعث می‌شود تا استفاده مداوم از این محصول بسیار آسان و راحت باشد.

ماوس MX Vertical از همین حالا آماده عرضه در برخی از کشورهای دنیا شده است. قیمت این محصول 99 که نسبت به مجیک ماوس 79 دلاری قیمت بالایی دارد. با این حال برخی از کاربران خاص کامپیوترهای مک ممکن است این محصول را در مقایسه با مجیک ماوس شرکت اپل ترجیح دهند.

این ماوس به طور مشخص برای طراح‌ها، مهندس‌ها و دیگر افراد حرفه‌ای که مدت طولانی با کامپیوتر و مشخصاً ماوس کار می‌کنند مناسب است، با این حال لاجیتک به عنوان سازنده این محصول هیچ اطلاعات در مورد مناسب بودن آن برای گیمرها ارائه نداده است. از دیگر محدودیت‌های این ماوس می‌توان به طراحی آن به صورت اختصاصی برای کاربران راست دست اشاره کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420