لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید پارالل دسکتاپ با بهبود کاربری با تاچ بار آماده عرضه شد

نسخه جدید پارالل دسکتاپ با بهبود کاربری با تاچ بار آماده عرضه شد

پارالل دسکتاپ 14 از چند ساعت پیش برای کاربران کامپیوترهای مک به صورت عمومی عرضه شده است و حالا کاربران می‌توانند آن را از منابع رسمی دانلود کرده و روی کامپیوتر خود نصب کنند.

پارالل دسکتاپ 14 به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت یک پارچه‌تر موارد ارائه شده در مک بوک‌های تاچ بار دار را مدیریت کنند و بر اساس آن آپشن‌های مبتنی بر ویندوز و لینوکس را به تاچ بار بیاورند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با استفاده از نسخه جدید پارالل دسکتاپ روی سیستم ذخیره سازی کامپیوتر مجازی خود مدیریت بهتری داشته باشند. گفتنی است که در این نسخه، سازگاری با حالت تاریک مک او اس موهاوای نیز اضافه شده است تا کاربران با محیط یکپارچه‌تری از سیستم عامل مجازی خود استفاده کنند.

علاوه بر موارد فوق، نسخه 14 این نرم افزار با مک او اس موهاوای سازگار شده است و تجربه استفاده از آن در کامپیوترهایی که این نسخه از سیستم عامل دسکتاپ شرکت اپل را دریافت کرده‌اند، بهبود یافته است. به طور کل پارالل دسکتاپ به کاربران اجازه می‌دهد تا با آسان‌ترین روش‌های ممکن، یک یا چند سیستم عامل را به صورت مجازی روی کامپیوتر مک خود اجرا کنند و از طریق آن به نرم افزارهای اختصاصی برای آن دسترسی داشته باشند.

به طور کل، کامپیوترهای مک با استفاده از پارالل دسکتاپ 14 دیگر هیچ محدودیتی در زمینه اجرای نرم افزارهای ویندوزی و مبتنی بر لینوکس ندارند و می‌توانند از طریق آن به تمامی نرم افزارهای دسکتاپ ارائه شده برای سیستم عامل‌ها و اکوسیستم‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

علاوه بر موارد فوق، کاربران می‌توانند نسخه‌های بتای مک او اس موهاوای را به صورت مجازی و از طریق پارالل دسکتاپ 14 تست کنند و نیازی به بوت کردن آن روی کامپیوتر و پذیرفتن ریسک مواجه شدن با باگ‌های آن را ندارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت