لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشتمین بتای مک او اس موهاوای عرضه شد

هشتمین بتای مک او اس موهاوای عرضه شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش و هم‌زمان با عرضه بتای نهم آی او اس 12 هشتمین نسخه بتای مک او اس موهاوای را نیز آماده عرضه کرده است.

این به روز رسانی یک هفته پس از عرضه نسخه پیشین ارائه شده است که کاربران عادی و توسعه دهندگان رجیستر شده می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. برخلاف آی او اس 12، نسخه هشتم بتای مک او اس موهاوای با مشکلات مربوط به کاهش بازدهی دستگاه‌ها مواجه نشده است و شماره نسخه بتای این سیستم عامل به صورت کاملاً منظم برای کاربران و توسعه دهندگان منتشر شده است.

در این نسخه همانند بتای هفتم مک او اس موهاوای امکان استفاده از چت گروهی فیس تایم حذف شده است و کاربران دیگر به این قابلیت دسترسی ندارند. تغییرات دیگر ارائه شده در این نسخه، شامل بهبود روند مدیریت دسکتاپ، مدیری بهتر فایل‌ها در فایندر و بهبود رابط کاربری جست و جوی این نرم افزار و همچنین بهبود ارتباط قابلیت استفاده از دوربین از طریق کانتینیوییتی می‌شود.

در این نسخه از مک او اس، اسکرین شات‌ها از طریق ابزار Markup قابل ویرایش و دست‌کاری هستند و کاربران می‌توانند با استفاده از آن بهتر از گذشته اسکرین شات‌های کلی از صفحه یا بخشی از آن را مدیریت کنند. قابلیت دیگر ارائه شده در این نسخه شامل بهبود روند انتقال فایل‌های مختلف نظیر اسناد، تصاویر و ویدیوها از آیفون و آیپد به دستگاه‌های مک است.

بر اساس جدول زمان‌بندی شرکت اپل، نسخه نهایی مک او اس موهاوای قرار است در کنار آی او اس 12 بین سه تا چهار هفته آینده آماده عرضه به تمامی کاربران عادی شود. به همین دلیل، به کاربران توصیه می‌شود تا پیش از عرضه این نسخه نهایی اقدام به دانلود و نصب نسخه‌های بتا نکنند؛ چرا که نسخه‌های بتا از لحاظ کاربری دارای مشکلاتی شناخته شده است و ممکن است تجربه کاربری را با مشکلات متعددی مواجه کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420