لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 2018 دارای کویل های مسی به منظور افزایش سرعت شارژ بی‌سیم است

آیفون 2018 دارای کویل های مسی به منظور افزایش سرعت شارژ بی‌سیم است

 گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا به منظور افزایش بازدهی سیستم شارژ بی‌سیم در آیفون 2018 از کویل های مسی قدرتمندتر استفاده کند.

این اطلاعات توسط خبرگزاری China Times منتشر شده است که طی آن مشخص شده که اپل تصمیم دارد تا با استفاده از قطعات قدرتمندتر، فرایند استفاده از سیستم شارژ بی‌سیم را بهبود بخشد. سیستم دریافت کننده شارژ بی‌سیم در آیفون 2018 قرار است مجهز به یک لایه نازک پلیمری به همراه یک تکه کویل مسی شود که باعث افزایش سرعت شارژ و همچنین بازدهی آن در باتری‌های لیتیومی می‌شود.

علاوه بر این موارد، اپل تصمیم دارد تا کویل استفاده شده در آیفون 2018 را نازک‌تر طراحی کند که این مسئله باعث کاهش ضخامت کلی آیفون‌های جدید می‌شود. اپل تصمیم دارد تا با بهبود این قطعات به کار رفته، میزان استفاده از شارژرهای بی‌سیم را در میان کاربران افزایش دهد. در حقیقت شایعات حاکی از آن هستند که اپل تا سه یا چهار سال آینده تصمیم به حذف تمامی درگاه‌های آیفون‌های می‌گیرد و پس از آن تصمیم دارد تا امکان شارژ آیفون‌ها را تنها از طریق سیستم بدون سیم فراهم کند.

گفتنی است هم‌زمان با عرضه آیفون 2018 قرار است عرضه ایرپاور نیز شروع شود و به همین دلیل، اپل تصمیم دارد تا بازدهی شارژ بی‌سیم در آیفون و ایرپاور را به صورت هم زمان افزایش دهد.

پیش بینی‌های دیگر نیز حاکی از آن است که اپل در آینده‌ای نزدیک تصمیم دارد تا از استانداردی جدید برای شارژ بی‌سیم محصولات خود استفاده کند و دیگر شارژهای مبتنی بر استاندارد QI در آیفون‌های آینده پشتیبانی نشوند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اپل در روز بیست و یکم احتمالاً آیفون‌های جدید را رونمایی می‌کند و پیش فروش آن‌ها را دو روز پس از آن شروع خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420