لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش فروش آیفون 9 و آیفون ایکس آی 23 شهریور آغاز می‌شود

پیش فروش آیفون 9 و آیفون ایکس آی 23 شهریور آغاز می‌شود

 بر اساس خبرهای فاش شده از یک اپراتور تلفن همراه در آلمان شرکت اپل تصمیم دارد تا در روز 14 سپتامبر، معادل 23 شهریور 1397 فرایند پیش فروش آیفون 9 و آیفون ایکس آی را آغاز کند.

اطلاعات یاد شده توسط Macerkopf فاش شده است که بر اساس آن اپل تصمیم دارد تا پیش از پایان ماه سپتامبر فرایند پیش فروش آیفون‌ها را شروع کند. تا پیش از این مشخص شده بود که اپل در روزهای سوم، چهارم، یازدهم یا دوازدهم سپتامبر محصولات جدید خود را رونمایی کند.

از آنجایی که یازدهم سپتامبر با اتفاقات تاریخی سال 2001 مصادف خواهد شد، پس به احتمال زیاد معرفی آیفون 9 و آیفون ایکس آی در روز دوازدهم، معادل با بیست و یکم شهریور رخ خواهد داد و اپل تنها دو روز پس از آن و مشخصاً در روز جمعه فرایند پیش فروش این محصولات را شروع می‌کند.

اپل معمولاً فرایند رونمایی از آیفون‌های جدید را در هفته دوم سپتامبر شروع می‌کند که این مسئله به طور مشخص می‌تواند نشانه‌ای از صحت داشتن شایعات مربوط به برگزاری رویداد پاییزی در بیست و یکم شهریور باشد. البته باید ذکر کرد که اپل در سال 2011، در روز چهارم اکتبر از آیفون‌های جدید رونمایی کرده بود که از این قاعده پیروی نمی‌کند.

علاوه بر این، اپل همیشه تمامی محصولات جدید خود را در روز جمعه پیش فروش می‌کندبه همین دلیل می‌توان به شروع پیش فروش آیفون 9 و آیفون ایکس آی در روز بیست و سوم سپتامبر مطمئن بود.

کنفرانس پاییزی امسال که احتمالاً در روز دوازدهم سپتامبر برگزار می‌شود، قرار است حاوی رونمایی از محصولات جدید اپل، شامل آیفون 9 آیفون ایکس آی به همراه نسخه پلاس آن و مک بوک ایر 2018 مک مینی 2018 و آیپد پرو 2018 باشد. این رویداد به احتمال زیاد همانند دوازدهم سپتامبر سال 2017 نیز در سالن آمفی‌تئاتر استیو جابر واقع در اپل پارک برگزار خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420