لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نهمین بتای آی او اس 12 آماده عرضه شد

نهمین بتای آی او اس 12 آماده عرضه شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش نهمین بتای آی او اس 12 را برای کاربران عادی و توسعه دهندگان ارائه داده است. این به روز رسانی تنها 5 روز پس از هشتمین بتای این سیستم عامل آماده عرضه برای کاربران شده است.

این به روز رسانی برای کاربران عادی و همچنین توسعه دهندگان ارائه شده است. توسعه دهندگان از همین حالا می‌توانند با مراجعه به بخش Developer Center و تهیه حساب کاربری 99 دلاری این به روز رسانی را دانلود و روی دستگاه خود نصب کنند. علاوه بر این کاربران عادی نیز می‌توانند با مراجعه به برنامه تست کنندگان نسخه‌های بتا، نسخه عمومی این به روز رسانی را دریافت کرده و سپس قابلیت‌های آن را روی دستگاه خود تست کنند.

نسخه نهم بتای َآی او اس 12 در حالی منتشر می‌شود که اپل تا پیش از این در عرضه نسخه هفتم آن با مشکلات زیادی مواجه شده بود که به خاطر آن‌ها مجبور به توقف روند عرضه شده بود و تنها دو روز پس از آن بتای هشتم آی او اس 12 را برای کاربران عادی و توسعه دهندگان ارائه کرده بود.

در این به روز رسانی برخی از مشکلات نرم افزاری موجود در بتای هشتم و هفتم برطرف شده است که شامل بهبود قابلیت‌های ارائه شده در بخش مموجی‌ها، بهبود کارکرد انیموجی و امکانات بیشتر برای بخش Screen Time و همچنین App Limits می‌شود. علاوه بر این برخی از ابزارهای شخصی سازی رابط کاربری آی او اس 12 نیز در این نسخه از سیستم عامل بهبود یافته‌اند تا کاربران با استفاده از آن‌ها بتوانند با روند بهتری از دستگاه‌های هوشمند خود نظیر آیفون و آیپد استفاده کنند.

گفتنی است که اپل نهایتاً تا اواسط پاییز سال جاری میلادی نسخه نهایی آی او اس 12 را آماده عرضه خواهد کرد و به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا زمان عرضه نهایی آن در سپتامبر منتظر باقی بمانند و فعلاً اقدامی در زمینه نصب نسخه‌های بتا انجام ندهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420