لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی و عرضه مک مینی 2018 تائید شد

معرفی و عرضه مک مینی 2018 تائید شد

گزارش‌های جدید منتشر شده، حاکی از آن است که اپل در جریان رویداد پاییزی امسال تصمیم دارد تا در کنار محصولات جدید خود، از مک مینی 2018 را نیز معرفی و عرضه می‌کند.

اپل از سال 2014 تاکنون نسخه جدیدی از مک مینی را ارائه نداده بود. همین مسئله باعث شده بود تا بسیاری از تحلیلگران و کاربران بر این اعتقاد باشند که اپل تصمیم به توقف تولید این محصول را دارد .

در این میان، فیل شیلر، مدیر بخش بازاریابی جهانی اپل سال گذشته اعلام کرد که اپل تصمیم به توقف تولید این محصول را ندارد و مک مینی یکی از محصولات اصلی این کمپانی به حساب میاید که به زودی نسخه جدید آن آماده عرضه می‌شوند.

اما حالا Mark Gurman از خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که اپل تصمیم دارد تا در جریان رویداد سپتامبر خود، علاوه بر معرفی مک بوک ایر 2018 از مک مینی 2018 نیز رونمایی کند. به طور کل، مک مینی یکی از ارزان‌ترین سری کامپیوترهای مک در بازار است به همین دلیل اپل از قطعاتی قدرتمند، اما مقرون به صرفه در آن استفاده خواهد کرد.

گزارش منتشر شده حاکی از آن است که مک مینی 2018 با سیستم ذخیره سازی جدید و همچنین پردازنده‌های بهبود یافته تر تولید و عرضه خواهند شد. بر همین اساس، مک مینی 2018 قرار است احتمالاً با سیستم ذخیره سازی اس اس دی و یا فیوژن درایو تولید شود. پردازنده به کار رفته در این محصول نیز به احتمال زیاد از نسل هشتم پردازنده‌های اینتل خواهد بود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اپل تصمیم دارد تا در رویداد پاییزی خود از محصولاتی شامل آیفون 9 آیفون 11 و مک بوک ایر 2018 در کنار مک مینی 2018 و آیپد پرو 2018 به همراه اپل واچ سری 4 رونمایی کند. گفتنی است که زمان برگزاری این رویداد هنوز به طور کامل مشخص نیست اما سه روز سوم، چهارم و دوازدهم سپتامبر از جمله مهم‌ترین گزینه‌های مربوط به برگزاری این رویداد به حساب میاید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373