لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک ایر 2018 با نمایشگر رتینا تولید می‌شود

مک بوک ایر 2018 با نمایشگر رتینا تولید می‌شود

بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط خبر گزاری بلومبرگ، اپل تصمیم دارد تا در تولید مک بوک ایر 2018 از نمایشگر رتینا به همراه حاشیه‌های کمتر در اطراف آن استفاده کند.

مک بوک ایر 2018 همچنین قرار است از لحاظ طراحی بدنه مشابه با مدل‌های قبلی ساخته شود، با این حال تنها تفاوت آن از لحاظ ظاهری در حذف حاشیه‌های کناری نمایشگر خلاصه می‌شود. Mark Gurman از خبرگزاری بلومبرگ ضمن تائید این مسئله اعلام کرده که اپل در تولید مک بوک ایر 2018 همانند آیپد نسل ششم سیاست‌های قیمت گذاری خود را تغییر خواهد داد و با وجود ارائه نمایشگر رتینا تصمیم دارد تا این محصول را با قیمت کمتری به بازار عرضه کند.

در صورت حقیقت داشتن این گزارش، این اولین باری است که اپل در تولید مک بوک ایر از نمایشگرهای رتینا استفاده می‌کند. تا پیش از این، نمایشگرهای اختصاصی رتینا تنها مختص به مک بوک پروها، برخی مدل‌های آیمک، آیفون‌ها و همچنین آیپدها بودند. اپل به منظور کاهش قیمتمک بوک ایر از نمایشگرهای عادی در این محصولات استفاده می‌کرد.

تا پیش از این شایعات بسیاری در مورد تلاش اپل برای معرفی مک بوک ایر 2018 منتشر شده بود؛ اما حالا گزارش جدید بلومبرگ می‌تواند به عنوان مهر تأییدی بر تلاش اپل برای تولید و عرضه این محصول به حساب آید.

مینگ چی کو نیز تا پیش از این در گزارش‌های خود اعلام کرده بود که اپل در سال جدید با تولید محصولات ارزان قیمت، بازار هدف جدیدی را برای خود در نظر خواهد گرفت. این محصولات ارزان قیمت شامل آیپد نسل ششم، مک بوک ایر 2018 و همچنین آیفون 9 هستند.

بر اساس پیش بینی‌ها، اپل در جریان رویداد پاییزی خود که تا سه هفته آینده برگزار می‌شود، از مک بوک ایر 2018 در کنار آیفون 9 و اپل واچ سری 4 رونمایی می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420