لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری 4 در پایگاه داده کمیسیون اقتصاد اوراسیا مشاهده شد

اپل واچ سری 4 در پایگاه داده کمیسیون اقتصاد اوراسیا مشاهده شد

 شرکت اپل به تازگی 6 مدل جدید از اپل واچ سری 4 را در پایگاه داده کمسیون اقتصاد اوراسیا به ثبت رسانده است که می‌تواند نشانه‌ای از قطعی بودن معرفی این محصولات در جریان رویداد پاییزی اپل باشد.

اپل واچ سری 4 ثبت شده در کمسیون اقتصاد اوراسیا اولین بار توسط وب سایت Consomac مشاهده شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این سری جدید از ساعت‌های هوشمند اپل قرار است با واچ او اس 5 به صورت اختصاصی عرضه شوند. شماره مدل این محصولات به طور مشخص شامل A1977، A1978، A1975، A1976، A2007 و A2008 می‌شود و اپل این شش محصول را آماده معرفی و عرضه کرده است.

تا پیش از این نیز اپل مدتی کوتاه پیش از معرفی اپل واچ سری پیشین، اقدام به ثبت نام آن‌ها در کمیسیون اقتصاد اوراسیا کرده بود. به همین دلیل دیتابیس این کمیسیون یک منبع کاملاً قابل قبول برای تلاش اپل در زمینه تولید و عرضه نسخه جدید ساعت‌های هوشمند به حساب میاید.

شایعات در مورد اپل واچ سری 4 حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا این ساعت هوشمند را با طراحی بدون حاشیه نمایشگر تولید و عرضه کند که این اقدام باعث می‌شود تا بدون تغییر ابعاد دستگاه، اندازه نمایشگر دستگاه افزایش قابل توجهی پیدا کند. بر اساس پیش بینی‌های مینگ چی کو اندازه افزایش یافته نمایشگر این محصولات تا 15 درصد خواهد بود و نمایشگر اپل واچ 38 میلی متری به 1.57 اینچ و نمایشگر اپل واچ 42 میلی متری به 1.78 اینچ خواهد رسید.

با توجه به این که 6 مدل از اپل واچ سری 4 به ثبت رسیده است، می‌توان پیش بینی کرد که یک نسخه ادیشن در سایز 38 و 42 میلی متری و دو مدل با بدنه آلومینیومی و اختصاصی GPS و LTE از آن تا نوامبر سال جاری میلادی آماده عرضه میشوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420