لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل ممکن است کمپانی تسلا را تصاحب کند

اپل ممکن است کمپانی تسلا را تصاحب کند

 یک تریلیون دلاری شدن اپل و سرمایه گذاری بیش از حد این کمپانی در زمینه توسعه بسترهای لازم برای اتومبیل‌های خودران در پروژه‌ای تحت عنوان تایتان، باعث شده تا شایعات در مورد اقدام خرید کمپانی تسلا توسط اپل منتشر شود.

اپل از سال 2014 پروژه تایتان را کلید زده است و تا به امروز صدا متخصص را برای پیشرفت آن استخدام کرده است. البته سیاست‌های محرمانگی این کمپانی باعث شده تا به امروز اطلاعات زیادی در مورد روند پیشرفت پروژه تایتان به بیرون درز پیدا نکند و هنوز معلوم نیست که اپل در چه مرحله‌ای از روند تولید اتومبیل‌های هوشمند قرار دارد.

از طرفی ایلان ماسک به عنوان مدیر عامل اجرایی و مؤسس تسلا تصمیم دارد تا تمامی سهام عام این شرکت را باز خرید کرده و آن را به صورت خصوصی عرضه کند. این مسئله باعث می‌شود تا ارزش کل شرکت تسلا با در نظر گرفتن بدهی‌های آن به 80 میلیارد دلار برسد.

جمع بندی این دو اتفاق یک ایده مهم را در ذهن بسیاری از تحلیلگران کلید زده است که طی آن پیش بینی‌هایی در مورد احتمال خرید تسلا توسط اپل منتشر شده است. اپل در حال حاضر یک تریلیون دلار ارزش دارد و می‌تواند با خرید تسلا علاوه بر ورود به بازار اتومبیل‌های هوشمند و تولید محصولاتی مبتنی بر اکوسیستم اختصاصی خود، ارزش سهام خود را برای بار دیگر افزایش دهد.

البته این اتفاق در حال حاضر یکی از احتمالات منتشر شده است و هنوز خبری در مورد تائید آن منتشر نشده است. تا پیش از این، بسیاری از تحلیلگران احتمالاتی در مورد اقدام اپل برای تصاحب نتفلیکس را نیز مطرح کرده بودند که در نهایت معلوم شد که اپل حتی باوجود توان در زمینه خرید این کمپانی، به دنبال توسعه یک سرویس اختصاصی سرویس پخش محتوای ویدیویی است. در صورت تکرار این اتفاق، اپل نه تنها اقدام به خرید تسلا نمی‌کند، بلکه سرمایه بیشتری را برای توسعه اتومبیل‌های خودران به کار خواهد گرفت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420