لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بیش از نیمی از کاربران تمایلی به استفاده از قلم استایلوس در آیفون ایکس آی ندارند

بیش از نیمی از کاربران تمایلی به استفاده از قلم استایلوس در آیفون ایکس آی ندارند

شایعات در مورد تلاش اپل برای ارائه قابلیت پشتیبانی از قلم استایلوس اپل پنسل در آیفون ایکس آی یا آیفون ایکس اس به تازگی منتشر شده است و حالا نتایج نظر سنجی‌های انجام شده حاکی از عدم تمایل بیش از 50 درصد از کاربران به استفاده از قلم استایلوس در تلفن‌های هوشمند است.

وب سایت 9to5mac ضمن بررسی شایعات منتشر شده و تأکید بر مزیت‌ها و معایب استفاده از قلم استایلوس در آیفون‌ها اقدام به برگزاری این نظر سنجی کرده است. از مزیت‌های استفاده از اپل پنسل در آیفون ایکس آی یا همان آیفون ایکس اس که نام آن در حال حاضر به صورت دقیق منتشر نشده است، می‌توان به امکان طراحی و ثبت یادداشت‌ها و طراحی‌ها اشاره کرد.

آیفون ایکس آی یا آیفون ایکس اس قرار است در دو سایز 5.8 و 6.5 اینچی تولید و عرضه شود. این مسئله به آن معنا است که تلفن‌های هوشمند جدید اپل به طور کامل برای یادداشت برداری و استفاده از قلم استایلوس مناسب هستند. در حقیقت اپل در تولید این محصولات بالاترین سایز ممکن برای یک تلفن هوشمند را انتخاب کرده است تا بتواند یک تلفن هوشمند بزرگ را به همراه قابلیت‌هایی ویژه به بازار عرضه کند.

در این میان، اپل احتمالاً جایگاهی ویژه برای قرار دادن اپل پنسل در نظر نمی‌گیرد که این مسئله به خودی خود باعث می‌شود تا صحت شایعات منتشر شده زیر سؤال برود. اپل معمولاً در تولید محصولات خود تمایلی به تقلید از محصولات مشابه ندارد و ارائه این قابلیت می‌تواند به عنوان تقلیدی از گلکسی نوت‌های سامسونگ در نظر گرفته شود.

در نتایج نظر سنجی برگزار شده توسط این وب سایت 51.52 درصد از کاربران اعلام کرده‌اند که تمایلی به استفاده از اپل پنسل در آیفون‌ها ندارند. علاوه بر این، تنها 24.98 درصد از کاربران تمایل به استفاده از این قابلیت داشته‌اند و باقی شرکت کنندگان در این نظر سنجی هنوز در مورد امکان استفاده از این قابلیت ادعایی نکرده‌اند. 

اخبار ایفون 9

برای مشاهده اخبار مربوط به ایفون 9 به لینک زیر بروید.

ایفون 9

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420