لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شایعات در مورد تعبیه شارژر USB-C در آیپد پرو 2018

شایعات در مورد تعبیه شارژر USB-C در آیپد پرو 2018

 اخیراً برخی از شرکت‌های عضو زنجیره تأمین شرکت اپل اعلام کرده‌اند که این کمپانی در صدد حذف شارژهای لایتنینگ به USB-A در آیپد پرو 2018 است و به جای آن تصمیم دارد تا از آداپتورهای فست شارژ مبتنی بر درگاه استاندارد USB-C استفاده کند.

بر اساس گزارش‌های پیشین، شرکت اپل تصمیم دارد تا در جریان رویداد سپتامبر خود از آیپد پرو 2018 با سایز 12.9 و 11 اینچ رونمایی کند که مهم‌ترین تغییرات اعمال شده در آن شامل طراحی نمایشگر بدون حاشیه مشابه با آیفون ایکس و تعبیه فیس آیدی به جای تاچ آیدی برای احراز هویت کاربران می‌شود.

در این میان، برخی از منابع آگاه در زنجیره تأمین آیپد پرو 2018 اعلام کرده‌اند که در بسته بندی این محصولات، شارژرهای مبتنی بر درگاه USB-A ارائه نخواهد شد و اپل به‌منظور ارائه امکان استفاده از قابلیت فست شارژ در این محصولات، از آداپتورهای فست شارژ مبتنی بر USB-C استفاده خواهد کرد.

در این میان، گزارش‌های متعدد پیشین در مورد آیفون‌های 2018 نیز تأکید می‌کردند که اپل از این پس در بسته بندی تلفن‌های هوشمند خود از آداپتورهای جدید مبتنی بر فست شارژ استفاده خواهد کرد و شارژهای پیشین برای دستگاه‌های جدید ارائه نخواهد شد.

گفتنی است که این مسئله نشان می‌دهد که اپل در سال جاری میلادی تصمیم دارد تا تمامی محصولات خود را با درگاه لایتنینگ به بازار عرضه کند. این اقدام اپل همچنین باعث می‌شود تا میزان استفاده از لوازم جانبی مبتنی بر USB-C افزایش پیدا کند و به خودی خود کاربران به سمت استفاده از این درگاه در دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل متمایل شوند.

گفتنی است که آیپد پرو 2018 قرار است در کنار آیفون 9 و آیفون ایکس ای در جریان رویداد پاییزی شرکت اپل که تا سه هفته دیگر برگزار می‌شود، معرفی شود. پیش بینی‌ها حاکی از آن است که این محصول نهایتاً تا ماه نوامبر سال جاری میلادی آماده عرضه به بازار جهانی خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373