لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عملکرد سوئیچ اتومبیل‌ها به آیفون‌ها میاید

عملکرد سوئیچ اتومبیل‌ها به آیفون‌ها میاید

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک با همکاری شرکت‌های خودروسازی، امکان استفاده از آیفون‌ها به‌عنوان سوئیچ را به کاربران ارائه دهد.

اطلاعات جدیدی از یکی از پتنت‌های به ثبت رسیده توسط شرکت اپل به تازگی منتشر شده است که طی آن مشخص شده که اپل تصمیم دارد تا عملکرد سوئیچ‌های بدون کلید یا همان Keyless switch را به آیفون‌ها بیاورد. این پتنت که با عنوان «ورودی غیرفعال بهبود یافته اتومبیل» به ثبت رسیده است، پیشنهادهایی را در زمینه استفاده از یک دستگاه الکترونیکی هوشمند نظیر آیفون برای روشن کردن و فعال سازی اتومبیل‌ها ارائه داده است.

کارکرد توضیح داده شده در این پتنت که روز پنجشنبه هفته گذشته به ثبت رسیده است، بر این مبنا است که صاحب اتومبیل با قرار دادن آیفون خود در جایگاه معادل سوئیچ، امکان استارت زدن اتومبیل را دارد و پس از آن می‌تواند خودرو را به حرکت در بیاورد.

بر همین اساس، شرکت‌های سازنده اتومبیل‌ها دیگر نیازی به تعبیه جایگاه سوئیچ ندارند و کاربران می‌توانند تنها با قرار دادن یک دستگاه هوشمند اتومبیل خود را روشن کنند. علاوه بر این، شرکت اپل در این پتنت توضیح داده است که قابلیت سوئیچ‌های بدون کلید لزوماً به آیفون‌ها محدود نیست و این قابلیت می‌تواند در اپل واچ و دیگر ساعت‌های هوشمند نیز مورد استفاده قرار گیرد.

اپل اعلام کرده که کاربران ممکن است تلفن هوشمند خود را در خانه یا مکان‌های دیگر فراموش کنند، با این حال اپل واچ، دستگاهی هوشمند است که همواره در مچ دست کاربران قرار گرفته است.

ایده استفاده از این پتنت بر این مبنا است که دستگاه هوشمند نظیر آیفون یا اپل واچ با انعکاس پرتوهای مغناطیسی و فرکانس‌های رادیویی به بخش گیرنده اتومبیل، هویت کاربر را احراز کرده و اجازه استارت زدن موتور اتومبیل را به او می‌دهد.

علاوه بر این، سیستم یاد شده امکان تشخیص قرار گرفتن دستگاه هوشمند در داخل اتاقک اتومبیل را دارد و فقط در صورت حضور دستگاه امکان استارت را به کاربر می‌دهد. گفتنی است که اپل هنوز اطلاعاتی در مورد تلاش برای ارائه این قابلیت در اتومبیل‌ها منتشر نکرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373