لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شخصی سازی واحد متریک در اپلیکیشن Measure آی او اس 12

شخصی سازی واحد متریک در اپلیکیشن Measure آی او اس 12

هنوز یک ماه تا زمان عرضه نسخه نهایی آی او اس 12 باقی مانده است. با این حال بسیاری از کاربران و توسعه دهندگان از طریق نسخه‌های بتا، قابلیت‌های ارائه شده در این نسخه از سیستم عامل همراه اپل را مورد بررسی قرار داده‌اند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها اپلیکیشن اندازه گیری مبتنی بر واقعیت افزوده Measure است.

Measure می‌تواند به صورت نسبتاً دقیق و با استفاده از دوربین تشخیص عمق در آیفون‌ها، اندازه موارد مختلف را برای شما محاسبه کند. این اپلیکیشن می‌تواند جایگاه مترهای اندازه گیری را بگیرد تا با همراه داشتن تلفن هوشمند خود، همیشه یک متر دیجیتالی و کامپیوتری را همراه خود داشته باشید.

از آنجایی که اپل یک شرکت آمریکایی است و در کشور آمریکا مقیاس‌ها معمولاً در واحدهای اس آی و متریک محاسبه نمی‌شوند، اپلیکیشن Measure نیز به صورت پیش‌فرض از مقیاس‌های دیگری برای اندازه گیری استفاده می‌کند که معمولاً برای کاربران غیر آمریکایی سراسر دنیا، غیر مفهوم است. به همین دلیل کاربران نیاز دارند تا به صورت دستی، تنظیمات مربوط به استفاده از مقیاس متریک را در اپلیکیشن Measure اعمال کنند.

پس از اعمال این تنظیمات، اپلیکیشن اندازه گیری مبتنی بر واقعیت افزوده آی او اس 12 می‌تواند با استفاده از واحدهای متریک نظیر متر و سانتی متر اندازه‌های مختلف را به شما نشان دهد.

استفاده از واحد متریک در اپلیکیشن اندازه گیری Measure

روش انجام این کار بسیار آسان است و تنها نیاز به اعمال یک تنظیمات کوچک دارد: (به یاد داشته باشید که این تغییرات فقط در آی او اس 12 به بعد امکان پذیر است)

1.به تنظیمات اصلی آیفون یا همان Settings بروید
2.گزینه Measure را که در بخش پایینی تنظیمات است را پیدا کرده و وارد آن شوید
3.در این قسمت دو آپشن ساده وجود دارد که شامل Imperial و Metric می‌شود که شما می‌توانید با انتخاب Metric واحدهای اندازه گیری دستگاه را به حالت استاندارد در بیاورید

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420