لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا با آداپتورهای مک می‌توان آیفون‌ها را شارژ کرد؟

آیا با آداپتورهای مک می‌توان آیفون‌ها را شارژ کرد؟

یکی از مهم‌ترین سؤال‌هایی که ذهن بسیاری از کاربران دستگاه‌های اپل را به خود مشغول کرده امکان شارژ آیفون‌ها با استفاده از آداپتورهای مک است.

اپل از سال 2016 به بعد استفاده از آداپتورهای magSafe را از سری دستگاه‌های مک بوک پرو متوقف کرد و پس از آن شارژهای 30، 61 و 87 واتی را برای دستگاه‌های جدید خود ارائه کرد. در حقیقت پس از سال 2016 تنها مک بوک ایر امکان استفاده از magSafe را دارد و دستگاه‌های دیگر شامل مک بوک پرو و مک بوک 12 اینچی با درگاه USB-C شارژ می‌شوند.

در این میان، اپل در تولید آیفون‌های 2017 امکان اتصال به آداپتورهای فست شارژ را به کاربران داد تا از طریق آن بتوان در مدت زمان کمی باتری تلفن هوشمند را شارژ کرد. البته خبر نه چندان خوشایند برای کاربران آیفون‌های 2018 این است که آداپتورهای فست شارژ در بسته بندی این تلفن‌های هوشمند ارائه نشده است و کاربران برای استفاده از این قابلیت مجبور به خرید آداپتورهای سازگار به صورت جداگانه هستند.

در این میان خبر خوب این است که اگر کاربران صاحب حداقل یک مک بوک جدید و یک مدل از آیفون‌های 2018 باشند، می‌توانند از شارژ مک بوک خود برای استفاده از قابلیت فست شارژ در آیفون نیز استفاده کنند. البته باید به یاد داشت که این مسئله مستلزم خرید یک کابل تبدیل لایتنینگ به USB-C است.

اپل به تازگی طی سندی در وب سایت خود اعلام کرده که دستگاه‌های جدید مبتنی بر آی او اس شامل آیفون‌های 2017 و سری جدید آیپدها امکان پشتیبانی از آداپتورهای 29، 30، 61 . 87 وات اختصاصی این کمپانی را دارند. این دستگاه‌ها به طور مشخص شامل موارد زیر می‌شوند:

آیفون ایکس
-آیفون 8
-آیفون 8 پلاس
-آیپد پرو 12.9 اینچ نسل اول و دوم
-آیپد پروی 10.9 اینچ

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373