لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپلی 2 احتمالاً به ایرپورت اکسپرس میاید

ایرپلی 2 احتمالاً به ایرپورت اکسپرس میاید

 اپل نزدیک به چند ماه است که تولید انبوه سری محصولات ایرپورت و از جمله آن‌ها ایرپورت اکسپرس را متوقف کرده و به کاربران اعلام کرده که در صورت نیاز به استفاده از این محصولات، باید ابزارهای مشابه در بازار را که توسط دیگر کمپانی‌ها تولید شده‌اند، خریداری کنند.

البته این مسئله به یقیناً به آن معنا نیست که اپل تصمیم به قطع فرایند پشتیبانی از این سری محصولات را داشته باشد. بر همین اساس، می‌توان پیش بینی کرد که قابلیت‌های ارتباطی شرکت اپل که به صورت اختصاصی در ابزارهای تولید شده توسط این کمپانی ارائه می‌شود، در سری محصولات ایرپورت نیز به روز رسانی خواهند شد.

اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2018 که چند ماه پیش برگزار شد، از سیستم ارتباطی جدید خود با عنوان AirPlay 2 رونمایی کرد و اعلام کرد که دستگاه‌هایی که امکان دریافت و نصب آی او اس 12 و مک او اس موهاوای را دارند می‌توانند از این سیستم ارتباطی استفاده کنند.

در این میان، بسیاری از تحلیلگران و کاربران خواستار پشتیبانی از ایرپلی 2 در ایرپورت اکسپرس هستند. ایرپلی 2 در ایرپورت اکسپرس باعث می‌شود تا پخش محتوای صوتی و تصویری با تأخیر کمتری مواجه شود و علاوه بر آن کاربران امکان استفاده از دو اسپیکر به صورت هم‌زمان را داشته باشند.

علاوه بر موارد فوق، اپل با ارائه پشتیبانی از ایرپلی 2 در سری محصولات ایرپورت حتی با وجود توقف تولید ایرپورت ها می‌تواند امکان استفاده از اکوسیستم کاملاً اختصاصی خود را برای کاربران ایجاد کند و کاربران بتوانند از دو یا چند اسپیکر هوشمند هوم پاد به صورت هم‌زمان در محیط اتاق و یا خانه استفاده کنند.

البته باید به یاد داشت که اپل حتی با وجود توقف تولید آیفون 5 اس و آیفون 6 و 6 اس پشتیبانی نرم افزاری از آن‌ها را تا نزدیک به 5 سال ادامه داده است و این مسئله می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از ادامه روند پشتیبانی نرم افزاری از ایرپورت ها نیز در نظر گرفته شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420