لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امسال از آیپد مینی 5 خبری نیست!

امسال از آیپد مینی 5 خبری نیست!

 بر اساس شایعات منتشر شده، اپل امسال تصمیمی مبنی بر معرفی آیپد مینی 5 ندارد و سری تبلت‌های کوچک این شرکت قرار نیست به روز شوند.

تنها سه هفته تا برگزاری رویداد پاییزی اپل باقی مانده است و اپل قرار است در این رویداد از تمامی سری محصولات جدید خود رونمایی کند. تا پیش از این نیز پیش بینی‌های منتشر شده توسط مینگ چی کو حاکی از آن بوده است که اپل در این رویداد تمامی سری محصولات خود را به روز خواهد کرد. این شایعات تا حدی پیش رفته است که ادعاهایی در مورد عرضه نسخه جدید مک مینی نیز منتشر شده بود. تنها محصولی که شایعات تأکید کرده‌اند تا سال 2019 نسخه جدیدی از آن عرضه نمی‌شود، شامل مک پرو می‌شد.

اما حالا بررسی‌ها و گزارش‌های منتشر شده توسط موسسه‌های تحلیلی حاکی از آن است که اپل در رویداد پاییزی امسال از آیپد مینی 5 رونمایی نمی‌کند.بر همین اساس می‌توان پیش بینی کرد که شرکت اپل به طور کل تولید و عرضه آیپدهای 7 اینچ خود را متوقف کرده است و دیگر شاهد عرضه سری جدیدی از آیپد مینی نخواهیم بود.

تا پیش از این نیز گزارش‌های منتشر شده از موسسه IDC نشان داده بود که تمایل خریداران به استفاده از تبلت‌های زیر 10 اینچ در سال‌های اخیر کاهش چشم گیری داشته است و این مسئله در نهایت باعث شده است تا شرکت‌هایی نظیر اپل و سامسونگ که بیشترین سهم فروش تبلت‌ها در بازار جهانی را دارند، تصمیم به توقف تولید تبلت‌های کوچک خود بگیرند.

بر همین اساس و با توجه به کاهش تقاضای این نوع محصولات در بازار، می‌توان پیش بینی کرد که اپل حتی در سال‌های آینده نیز از آیپد مینی 5 و مدل‌های مشابه آن رونمایی نمی‌کند و به جای آن روی تولید آیفون‌های 6 اینچی و بزرگ‌تر و همچنین آیپدهای 9.7 اینچ و بزرگ‌تر از آن تمرکز خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420