لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 12 عملکرد بهتری در آیفون های قدیمی دارد

آی او اس 12 عملکرد بهتری در آیفون های قدیمی دارد

بررسی‌های انجام شده از نسخه‌های بتای آی او اس 12 نشان داده است که این نسخه از سیستم عامل همراه دستگاه‌های اپل عملکرد بسیار بهتری در دستگاه‌های قدیمی‌تر نظیر آیفون 5 اس و آیفون 6 و 6 پلاس دارد.

اپل نزدیک به یک ماه دیگر فرایند عرضه نسخه نهایی آی او اس 12 را شروع می‌کند و هنوز این نسخه به صورت عادی در اختیار کاربران قرار نگرفته است. با این حال بررسی‌های انجام شده خاکی از آن است که استفاده از آی او اس 12 روی گوشی‌های قدیمی نظیر آیفون 5 اس و آیفون 6 و 6 پلاس باعث می‌شود تا بازدهی دستگاه بهبود پیدا کند. این در حالی است که تصور عموم کاربران بر این است که استفاده از نسخه‌های جدیدی آی او اس باعث کندی و کاهش سرعت پردازش دستگاه می‌شود.

تا پیش از این و شخصاً از ابتدای سال جاری میلادی مشخص شده بود که اپل از طریق آپدیت‌های نرم افزاری بازدهی دستگاه‌های قدیمی را به صورت عمدی کاهش می‌کند. این مسئله به صورت مشخص مربوط به استهلاک باتری‌ها می‌شد. اما مشکلات خبری مربوط به این اقدام توسط اپل باعث شد تا این کمپانی در توسعه نسخه‌های بعدی آی او اس سعی کند تا اعتماد کاربران را بیش از پیش جلب کند.

در بررسی‌های انجام شده توسط iApple Bytes مشخص شده است که نسخه هشتم آی او اس 12 در آیفون 5 اس بازدهی و سرعت عملکرد بهتری نسبت به آی او اس 11.4.1 داشته است. این مسئله به طور مشخص نشان می‌دهد که استفاده از نسخه‌های جدید آی او اس نه تنها باعث کاهش سرعت، بلکه باعث بهبود تجربه کاربری از دستگاه‌ها می‌شود.

یکی از مواردی که اپل در معرفی آی او اس 12 به آن افتخار زیادی کرده است، امکان پشتیبانی از آیفون 5 اس برای پنجمین سال متوالی بوده است که حالا بر اساس تست‌های انجام شده این شرکت توانسته با ارائه این نسخه از سیستم عامل اعتماد کاربران را بیش از پیش جلب کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373