لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محصول جدید موتورولا و هنر بی‌حدوحصر کپی برداری از آیفون x

محصول جدید موتورولا و هنر بی‌حدوحصر کپی برداری از آیفون x

شرکت موتورولا به تازگی از تلفن هوشمند جدید خود با عنوان P30 رونمایی کرده است و توانسته با طراحی آن دیدگاه بسیاری از تحلیلگران را در مورد کپی برداری از آیفون x و دیگر محصولات اپل تغییر دهد.

تا پیش از این، تقلید و کپی برداری از محصولات شرکت اپل تنها به ساخت محصولاتی نسبتاً مشابه با آیفون‌ها محدود می‌شد. برای مثال شرکت سامسونگ در معروف‌ترین کپی برداری‌های خود در طول سال‌های 2008 تا 2010 توانسته بود اندازه و بدنه گلکسی‌ها را با شباهت کامل به آیفون‌ها طراحی کند که این مسئله در شباهت بسیار زیاد گلکسی ایس با آیفون 4 بیشتر به چشم می‌خورد.

اما از زمان معرفی آیفون x تا به امروز، بسیاری از شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند اندرویدی، تلاش کرده‌اند تا از خصوصیات این تلفن هوشمند در ساخت مدل‌های جدید محصولات خود استفاده کنند. این مسئله به طور مشخص به استفاده از طراحی تمام صفحه به همراه بریدگی یا همان ناچ و همچنین چینش دوربین‌های دوگانه به صورت عمودی محدود می‌شد.

اما حالا موتورولا در تولید P30 توانسته یک بدل کامل از آیفون x را طراحی کند. در حقیقت در بررسی‌های اولین گوشی جدید موتورولا تنها تفاوتی که نسبت به آیفون x مشاهده می‌شود، وجود لوگوی موتورولا در قسمت پشتی P30 به همراه نام این کمپانی در پایین نمایشگر آن بوده است. 

 

موتورولا حتی در تولید این تلفن هوشمند از والپیپری کاملاً مشابه با آیفون x استفاده کرده است که با کمترین تفاوت ممکن از والپیپر آیفون x ساخته شده است. این کمپانی حتی زحمت طراحی عکس‌های تبلیغاتی برای P30 را به خود نداده است و از طراحی عکس‌های تبلیغاتی اپل استفاده کرده است. به طور کل به نظر می‌رسد که شرکت‌های سازنده تلفن‌های هوشمند اندرویدی با یکدیگر در زمینه تقلید از اپل مسابقه گذاشته‌اند.

این تلفن هوشمند در حالی تولید شده است که گزارش‌های ابتدای سال جاری میلادی حاکی از آن بوده است که میزان تمایل کاربران برای خرید تلفن‌های هوشمند اندرویدی به دلیل تقلید بیش از اندازه از آیفون‌ها، کاهش چشم گیری داشته است. این مسئله تا جایی پیش رفته است که حتی وب سایت‌های بررسی و پیشنهاد تلفن‌های هوشمند نظیر GSMArena بخشی جداگانه برای انتخاب گوشی‌های اندرویدی بدون بریدگی یا همان ناچ را برای کاربران در نظر گرفته‌اند.

 

 

سازندگان تقلید کار تلفن‌های هوشمند اندرویدی هنوز نمی‌دانند که اگر کاربران تمایل به خرید یک گوشی با ظاهر آیفون x را داشته باشند، حتماً محصول اصلی را انتخاب می‌کنند. کما اینکه قیمت تعیین شده برای این محصولات کپی برداری شده، تفاوت قابل توجهی نسبت به آیفون x ندارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420