لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش مک بوک ایر 2018 برای بار دیگر تائید شد

فروش مک بوک ایر 2018 برای بار دیگر تائید شد

تنها دو روز از انتشار اخبار مربوط به فروش مک بوک ایر 2018 می‌گذرد و حالا یک خبر گزاری دیگر نیز ضمن تائید این خبر اعلام کرده که این محصول در سپتامبر و در کنار آیفون 11 و آیفون 9 آماده عرضه خواهد شد.

اطلاعات یاد شده توسط خبرگزاری دیجیتایمر منتشر شده است. وب سایت این خبرگزاری اعلام کرده است که فروش مک بوک ایر 2018 قرار است با برچسب قیمت 1200 دلار به بازار بیاید. این خبرگزاری ادعا کرده که این اطلاعات را از طریق یکی از تأمین کنندگان اپل در آسیا به دست آورده است که طی آن اپل قصد دارد تا از پردازنده‌های 14 نانومتری نسل هشتم اینتل با عنوان کیبی لیک استفاده کند.

اخبار یاد شده از قیمت فروش مک بوک ایر 2018 در حالی منتشر می‌شود که بسیاری از تحلیلگران بر این باور بوده‌اند که اپل این محصول را با قیمتی پایین‌تر از 1000 دلار به بازار عرضه می‌کند. اپل تصمیم دارد که در سال جدید از محصولاتی ارزان قیمت و میان رده از تمامی سری محصولات خود رونمایی کند که حالا با وجود گزارش دیجی تایمز، احتمال فروش مک بوک ایر 2018 با این قیمت رد شده است.

بر همین اساس، اپل احتمالاً قیمت دارد تا مک بوک ارزان قیمت خود را از سری محصولات دیگری آماده معرفی و عرضه به بازار کند. خبرگزاری کوانتا نیز به همراه مینگ چی کو تا پیش از این بر این باور بوده‌اند که حداقل یکی از مک بوک‌های سال جدید با قیمت زیر 1000 دلار به بازار عرضه می‌شود که البته در گزارش این افراد اطلاعاتی مربوط به پسورد «ایر» در نام این محصول مشخص نشده بود.

در این میان، باید منتظر بود و دید که اپل در رویداد پاییزی خود که تا سه هفته دیگر قرار است برگزار شود، از کدام محصولات رونمایی خواهد کرد. علاوه بر پیش بینی‌ها در مورد مک بوک ارزان قیمت بسیاری از افراد بر این باور هستند که اپل پس از رویداد پاییزی ایرپاور را نیز آماده عرضه به بازار می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420