لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یک نوجوان استرالیایی اقدام به هک اپل آیدی کرده است

یک نوجوان استرالیایی اقدام به هک اپل آیدی کرده است

یک نوجوان استرالیایی مقیم شهر ملبورن به تازگی به دلیل اقدام برای سرقت 90 گیگابایت از اطلاعات محرمانه و هک اپل آیدی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری استرالیایی The Age این نوجوان در طول یک سال گذشته اقدام به سرقت اطلاعات محرمانه اپل از طریق سرورهای اصلی این کمپانی کرده است. وکیل او در دادگاه ادعا کرده که او هدف مشخصی برای این اقدام نداشته است و صرفاً به منظور سرگرمی و علاقه به هک کردن این کار را انجام داده است. وکیل او همچنین اعلام کرده که این هکر نوجوان علاقه زیادی به شرکت اپل دارد و به همین دلیل فرایند هک اپل آیدی و سرورهای این کمپانی را برای آزمایش‌های نفوذی خود انتخاب کرده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده این هکر نوجوان به طور تدریجی نزدیک به 90 گیگابایت از فایل‌های حساس شرکت اپل را که مربوط به اطلاعات حساب کاربری اپل آیدی کاربران بوده را دانلود کرده است؛ البته اپل و این هکر هیچ اطلاعاتی در مورد محتوای دقیق این فایل‌ها ارائه نداده‌اند.

گزارش‌ها همچنین حاکی از آن هستند که این هکر از تعدادی از بک دورهای خاص برای نفوذ و هک اپل ایدی استفاده کرده است. جالب اینجاست که اقدام او در طول یک سال گذشته مشخص نشده بود؛ اما مسئله‌ای که باعث لو رفتن فرایند هک اپل ایدی توسط او شد، انتخاب یک نام عجیب برای فولدر مقصد دانلود بود. او نام فولدر مقصد برای دانلود این فایل‌ها را « hacky hack hack » گذاشته بود که در نهایت باعث لو رفتن اقدام او شد.

پلیس استرالیا در تحقیقات خود نیز دو لپ تاپ و یک تلفن هوشمند به همراه یک هارددیسک را ضبط کرده است. او همچنین از یک نرم افزار خاص برای دسترسی به اطلاعات یاد شده و دانلود خودکار آن‌ها استفاده کرده بود که نام این نرم افزار فاش نشده است.

گفتنی است که اپل نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرده که با وجود اقدام این هکر، هیچ یک از اطلاعات شخصی کاربران فاش نشده است و فایل‌های دانلود شده از فرایند هک اپل آیدی به صورت رمز نگاری شده در دست هکر نوجوان قرار گرفته بود. اپل اعلام کرده که این اتفاق همانند انتشار عکس های شخصی بازیگران معروف که در چند سال پیش رخ داد نبوده است و اطلاعات کاربران به طور کامل در وضعیت ایمن قرار دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420