لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عینک اپل در سال 2020 آماده عرضه می‌شود

عینک اپل در سال 2020 آماده عرضه می‌شود

 بر اساس شایعات منتشر شده اخیر، شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 محصول جدیدی را با عنوان عینک اپل را آماده عرضه به بازار کند.

مینگ چی کو از روز گذشته، موج انتشار شایعات جدید خود در مورد محصولات آیند اپل را شروع کرده و است و حالا وی بر این ادعا است که اپل تصمیم دارد تا یک عینک مبتنی بر واقعیت افزوده را در سال 2020 آماده عرضه به بازار کند.

گفتنی است که شایعات بسیاری در مورد عرضه و تولید عینک اپل تا به امروز منتشر شده است؛ با این حال این اولین باری است که مینگ چی کو در مورد این محصول اطلاعاتی را ارائه می‌دهد. از آنجایی که تا به امروز اکثر قریب به اتفاق شایعات منتشر شده توسط مینگ چی کو به واقعیت پیوسته‌اند، می‌توان امیدوار بود که از حدود یک سال و نیم دیگر، شاهد عرضه عینک اپل در بازار باشیم.

تا پیش از این، شایعات منتشر شده توسط بلومبرگ، بر این ادعا بودند که عینک اپل در حال حاضر در فرایند بررسی و توسعه قرار دارد و اپل گروهی اختصاصی را برای تولید و توسعه نرم افزار و سخت افزارهای مورد نیاز برای آن را تشکیل داده است. اطلاعات تکمیلی منتشر شده نیز، حاکی از آن بود که اپل نسخه‌ای خاص از آی او اس را با عنوان rOS توسعه داده است که به عنوان سیستم عامل در عینک اپل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تحلیلگران اقتصادی نیز بر این باور هستند که عینک اپل در حقیقت یکی از محصولات انقلابی این کمپانی خواهد بود که همانند سال 2007 و عرضه اولین آیفون دنیای فناوری را به طور کامل تغییر خواهد داد. در حقیقت عینک اپل دروازه‌ای به سوی دنیای فناوری پسا آیفون خواهد بود و اپل از همین حالا با شروع روند تولید و عرضه آن بسترهای لازم برای آینده‌ای هوشمندتر را ایجاد کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420