لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیمک بیست ساله شد

آیمک بیست ساله شد

اولین کامپیوتر آیمک در 24 شهریور 1377 آماده عرضه به بازار شد. آیمک G3 اولین کامپیوتر رومیزی اپل بود که به صورت All In One ساخته شده بود.

آیمک همچنین اولین طراحی جانی آیو، مدیر بخش طراحی صنعتی اپل در این شرکت نیز به حساب میاید. سرنوشت آیمک داستان پیچیده‌ای دارد؛ در سال 1997 استیو جابز برای بار دیگر به شرکت اپل باز می‌گردد و مدیریت این کمپانی را بر عهده می‌گیرد. در زمان عدم حضور جابز اپل با مشکلات بسیاری مواجه شده بود و مدیریت‌های غلط دیگر افراد نظیر جان اسکالی و پاول آملیو باعث شده بود تا اپل تا مرز ورشکستگی پیش برود.

پس از بازگشت استیو جابز، آیمک G3 به عنوان اولین محصول اپل در دوران جدید تولید و عرضه شد. این کامپیوتر رومیزی کوچک در سال 1998 به بازار آمد و یک سال پس از آن رنگ‌های متنوع آن آماده عرضه شد. آیمک G3 اولین محصول از نوع خود و همچنین اولین موفقیت تجاری اپل پس از بازگشت جابز تلقی می‌شود. این محصول همچنین توانست تمامی تعاریف از کامپیوترهای شخصی را تغییر داد و جایگاه کامپیوترهای بدون کیس را در دنیا تثبیت کرد.

پس از آیمک، اپل در سال 2001 با معرفی و عرضه آیپاد، انقلابی در دنیای موسیقی ایجاد کرد و پس از آن به یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های فعال در حوزه تکنولوژی تبدیل شد. به طور کل، اپل از سال 1997 به بعد با عرضه چهار محصول متفاوت توانست دنیای فناوری را متحول کند: این چهار محصول شامل موارد زیر می‌شوند:

  • -آیمک که در سال 1998 به بازار آمد
  • -آیپاد که در سال 2001 به بازار آمد
  • -آیفون که در سال 2007 معرفی و عرضه شد
  • -آیپاد که در سال 2010 معرفی شد

به توجه به موارد فوق می‌توان درک کردن که موفقیت تجاری کمپانی اپل به طور کامل در گروی این چهار دسته از محصولات بوده است که آیمک در حقیقت اولین محصول آن به حساب میامده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420