لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ عرضه مک بوک ایر 2018 مشخص شد

تاریخ عرضه مک بوک ایر 2018 مشخص شد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده اخیر، شرکت اپل تصمیم دارد تا مک بو ایر 2018 را در بازه زمانی میان سپتامبر تا اکتبر آماده عرضه کند.

کنفرانس پاییزی اپل تا چند هفته دیگر برگزار می‌شود و حالا شایعات و گزارش‌های منتشر شده در مورد محصولات جدیدی که قرار است در این رویداد رونمایی شوند در حال افزایش است. در این میان موسسه تحلیلی TrendForce. به تازگی مجموعه زیادی از اطلاعات در مورد محصولات 2018 اپل را منتشر کرده است.

روز گذشته TrendForce اطلاعات بسیاری از آیفون 9 و آیفون 11 منتشر کرد و امروز این موسسه اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه مک بوک ایر 2018 را منتشر کرده است. ترندفورس بر این ادعا است که اپل حتماً در کنار آیفون‌های 2018 که شامل آیفون 9 و آیفون ایکس آی یا همان آیفون 11 می‌شوند، از یک نسخه ارزان قیمت مک بوک‌ها نیز رونمایی می‌کند.

مک بوک ایر 2018 قرار است در بازه زمانی میان سپتامبر تا اکتبر آماده عرضه شود. این مسئله نشان می‌دهد که مک بوک ایر 2018 تقریباً به صورت هم‌زمان با آیفون 9 و آیفون 11 به بازار عرضه می‌شود و پس از آن اپل تا پایان سال 2018 هیچ محصول جدیدی را رونمایی نمی‌کند.

در این میان، برخی دیگر از تحلیلگران ضمن رد ادعای ترندفورس بر این ادعا هستند که اپل در سال 2018 علاوه بر مک بوک ایر 2018 و آیفون 9 و آیفون 11 از سری آیپد پرو 2018 نیز رونمایی می‌کند. بر اساس این شایعات، آیپد پروی 2018 قرار است با امکاناتی نظیر فیس آیدی و به همراه طراحی بدون حاشیه نمایشگر و بدون وجود بریدگی در بالای آن طراحی و تولید شود.

با توجه به بررسی‌های انجام شده می‌توان پیش بینی کرد که به طور حتم مک بوک ایر 2018 در بازه میان مهر تا آبان 1397 آماده فروش در بازار ایران خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420