لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به ایفون 9 اهمیت بیشتری می‌دهد

اپل به ایفون 9 اهمیت بیشتری می‌دهد

 تا سه هفته دیگر اپل از سری 2018 تلفن‌های هوشمند خود رونمایی می‌کند و حالا طبق گزارش‌های منتشر شده، شرکت اپل اهمیت بیشتری برای ایفون 9 نسبت به دو مدل دیگر قائل است.

شایعات پیشین حاکی از آن است که اپل در سال 2018 تصمیم دارد تا سه مدل تلفن هوشمند را رونمایی کند که شامل ایفون 9 و ایفون 11 به همراه نسخه پلاس و 6.5 اینچی آن است. در این میان، بر اساس گزارش‌های منتشر شده از شرکت‌های تأمین کننده قطعات ایفون‌ها، مشخص شده است که اپل برای ایفون 6.1 اینچی که ارزان قیمت‌تر از دو مدل دیگر است، اهمیت بیشتری قائل است.

شرکت‌های تأمین کننده ایفون‌های 2018 بر این ادعا هستند که 50 درصد از حجم تولیدی این تلفن‌های هوشمند مربوط به ایفون 9 است و چشم انداز اپل مبتنی بر فروش بیشتر ایفون 6.1 اینچی نسبت به ایفون 11 و ایفون 11 پلاس است. بر اساس گزارش‌ها، اپل تصمیم دارد تا به طور مجموع 83 تا 88 میلیون واحد از ایفون‌های 2018 را تا پایان سال جاری میلادی تولید کند که بیش از 40 میلیون واجد آن مربوط به ایفون 6.1 اینچی خواهد بود و اپل سرمایه گزاری کمتری در زمینه تولید انبوه ایفون 11 و 11 پلاس کرده است.

ایفون 6.1 اینچی قرار است به عنوان نسخه ارزان قیمت تلفن‌های هوشمند اپل در سال 2018 رونمایی شود که با توجه به تصمیمات اخیر اپل مبنی بر تغییر سیاست‌های قیمت گذاری این شرکت، از اهمیت بیشتری برخوردار است. اپل تا پیش از این، در تولید تلفن‌های هوشمند خود به تولید محصولات ارزان قیمت اهمیتی نمی‌داد و تنها کیفیت با قابلیت‌های ویژه در تولید محصولات را سرلوحه کارهای خود قرار می‌داد.

تا پیش از این نیز صحت شایعات مربوط به تلاش اپل برای تولید محصولات ارزان قیمت تائید شده بود. اپل در فروردین امسال از آیپد نسل ششم با قیمت ارزان‌تر از نسل قبلی، اما با قابلیت‌های بیشتر رونمایی کرده بود و حالا شایعات بر این ادعا هستند که این کمپانی علاوه بر ایفون 9 تصمیم به تولید نسخه‌ای ارزان قیمت از مک بوک ایر را دارد که علاوه بر قابلیت‌ها و بازدهی بیشتر، از قیمت کمتری برخوردار است.

اخبار ایفون 9

برای مشاهده اخبار مربوط به ایفون 9 به لینک زیر بروید.

ایفون 9

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420