لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 11 از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند

آیفون 11 از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند

نزدیک به سه هفته تا معرفی آیفون‌های 2018 باقی مانده است و حالا مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس محصولات اپل به تازگی اعلام کرده که آیفون 11 و آیفون 11 پلاس از قلم استایلوس اختصاصی پشتیبانی می‌کنند.

بر اساس ادعای اخیر میگ جی کو اپل تصمیم دارد تا با بزرگ کردن سایز نمایشگر آیفون 11 پلاس به 6.5 اینچ امکان استفاده از یک قلم استایلوس نظیر اپل پنسل را به این تلفن هوشمند بیاورد. تا پیش از این، مینگ چی کو اعلام کرده بود که اپل احتمالاً امکان پشتیبانی از قلم استایلوس را تا سال 2019 به آیفون‌ها نمی‌شورد؛ اما او حالا اعلام کرده که به احتمال زیاد آیفون 11 و آیفون 11 پلاس که به ترتیب با سایزهای 5.8 و 6.5 اینچ تولید می‌شوند دارای امکان استفاده از اپل پنسل هستند.

علاوه بر مینگ چی کو، خبرگزاری TrendForce نیز در مقاله جدید خود اعلام کرده که اپل به احتمال زیاد امکان استفاده از این قلم‌ها را به کاربران می‌دهد. این وب سایت اعلام کرده که قلم اختصاصی در نظر گرفته شده برای آیفون 11 و نسخه پلاس آن با اپل پنسل ارائه شده برای آیپدها تفاوتی ندارد و کاربران می‌توانند با رابط کاربری مشابه از یک قلم برای هر دو دستگاه استفاده کنند.

با این حال، مشخص شده است که قلم استایلوس طراحی شده برای آیفون 11 و آیفون 11 پلاس اندازه کوچک‌تری خواهد داشت تا هم سایز بدنه آیفون‌ها باشند. گفتنی است که فعلاً هیچ اطلاعاتی مبنی بر وجود جایگاهی ویژه برای قرار دادن قلم در بدنه آیفون 11 و آیفون 11 پلاس وجود ندارد.

گفتنی است که با وجود گفته‌های بالا، بسیاری از تحلیلگران در مورد صحت داشتن این شایعات شک کرده‌اند و هنوز معلوم نیست که آیا اپل واقعاً تصمیم به انجام چنین کاری را دارد یا مکانیزم کاری آیفون ایکس آی با آیفون X  یکسان خواهد بود. علاوه بر این باید به یاد داشت که ارائه قلم در آیفون‌ها به گونه‌ای تقلید از سامسونگ و سری گلکسی نوت به حساب میاید که باعث می‌شود تا احتمال انجام چنین کاری از طرف اپل کاهش پیدا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420