لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کیس جدید هندزفری اپل با تمامی شارژهای Qi سازگار است

کیس جدید هندزفری اپل با تمامی شارژهای Qi سازگار است

 اپل از کسی جدید هندزفری اپل با قابلیت شارژ بی سیم در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر 2017 رونمایی کرده است و حالا نزدیک به یک سال از آن زمان می‌گذرد که حالا مشخص شده است که این محصول با تمامی شارژرهای Qi سازگاری کامل دارد.

بر اساس شایعات منتشر شده، شرکت اپل تصمیم دارد تا کیس جدید هندزفری اپل یا همان قاب ایرپادهای بی سیم را به گونه‌ای طراحی کند تا همانند آیفون‌های 2017 به بعد امکان اتصال به تمامی شارژهای بی سیم را داشته باشد. بر همین اساس، کاربران برای شارژ هندزفری اپل لزوماً به شارژ بی سیم اختصاصی شرکت اپل با عنوان ایرپاور محدود نیستند و می‌توانند از هر مدل شارژ و پاور بانک بی سیم که در اختیار دارند برای شارژ باتری هندزفری اپل خود استفاده کنند.

علاوه بر این مشخص شده است که کیس جدید هندزفری اپل قرار است با همان ظاهر پیشین طراحی و تولید شود و از لحاظ فیزیکی هیچ تغییری در آن اعمال نمی‌شود. این اطلاعات توسط خبرگزاری چینی Chongdiantou منتشر شده است و در آن ادعا شده که این اطلاعات توسط یکی از تأمین کننده‌های اصلی اپل در زمینه تولید انبوه هندزفری اپل ایرپاد تائید شده است. 

بررسی و خرید هندزفری ایرپاد اپل

در صورت تمایل برای بررسی بیشتر، اطلاع از قیمت و خرید هندزفری اپل به لینک زیر مراجعه کنید.

خرید هندزفری اپل

گفتنی است که اپل واچ برخلاف کیس هندزفری اپل امکان شارژ از طریق استاندارد Qi را ندارد و بر همین اساس، کاربران اپل واچ‌ها به استفاده از شارژهای اختصاصی شرکت اپل و یا محصولات جانبی مبتنی بر MFI محدود خواهند بود. البته باید گفت که از لحاظ فنی، اپل واچ سری 3 می‌تواند از طریق شارژهای بی سیم غیر MFI نیز شارژ شود با این حال اپل می‌تواند این قابلیت را به صورت نرم افزاری کنترل کند.

بر اساس شایعات پیشین، ایرپاور به عنوان شارژ بی سیم اختصاصی شرکت اپل قرار است در ماه سپتامبر و هم‌زمان با معرفی آیفون‌های 2018 آماده عرضه به بازار شود که هم‌زمان با آن احتمالاً کیس شارژ بی سیم هندزفری اپل نیز آماده عرضه خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373