لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی ویدیویی ماکت‌های آیفون 9 و آیفون ایکس آی

بررسی ویدیویی ماکت‌های آیفون 9 و آیفون ایکس آی

کمتر از یک ماه تا زمان معرفی آیفون 9 و آیفون ایکس ای در ماه سپتامبر باقی مانده است و حالا وب سایت‌های مختلف در حال انتشار شایعات در مورد قابلیت‌ها و نوحه طراحی این محصولات جدید هستند. 

ماکت آیفون 9
ماکت آیفون 9

در این میان، وب سایت macrumors به تازگی یک ویدیوی جدید از ماکت‌های آیفون 2018 را منتشر کرده است و در آن به بررسی طراحی ظاهری احتمالی این تلفن‌های هوشمند پرداخته است. بر اساس خبرهای قابل اطمینان، اپل تصمیم دارد تا در سال 2018، سه مدل تلفن هوشمند را با سایزهای 6.5، 6.1 و 5.8 معرفی کند.  

ماکت آیفون ایکس آی در کنار ماکت آیفون 9
ماکت آیفون ایکس آی در کنار ماکت آیفون 9

بر اساس ادعاهای منتشر شده مدل 5.8 اینچی این تلفن‌های هوشمند که احتمالاً با عناوینی نظیر آیفون ایکس آی ( iPhone XI )، آیفون ایکس اس ( iPhone XS ) و یا آیفون 11 ( iPhone 11 ) معرفی می‌شود، ظاهری مشابه با آیفون ایکس امروزی دارد. به همین دلیل در بررسی‌های ویدئویی، ماکت این محصول ساخته نمی‌شود.

دو تلفن‌های هوشمند دیگر این مجموعه که قرار است امسال معرفی شوند، شامل یک مدل 6.1 اینچ با نام‌های احتمالی آیفون 9 یا آیفون 8 اس است و نسخه 6.5 اینچی با عنوان آیفون ایکس آی پلاس آیفون ایکس پلاس و آیفون 11 پلاس یا آیفون ایکس اس پلاس هستند که در بررسی‌های ویدئویی ماکت آن‌ها ساخته می‌شود تا ظاهر آن‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است که ماکت‌های نشان داده شده در این ویدیو، به هیچ وجه عملکرد کامل یک تلفن هوشمند را ندارند و تنها جنبه بررسی ظاهری و طراحی به کار رفته در آن‌ها توسط اپل مورد توجه است.

ماکت آیفون ایکس آی با سایز 6.5 اینچ در کنار آیفون ایکس واقعی
ماکت آیفون ایکس آی با سایز 6.5 اینچ در کنار آیفون ایکس واقعی

​ماکت آیفون 9 و آیفون ایکس آی

علاوه بر این، باید به یاد داشت که این ویدیو، اولین اقدام برای ساخت ماکت آیفون 9 و آیفون ایکس آی را نشان نمی‌دهد و تا پیش از این نیز ویدیوهای زیادی در مورد نحوه طراحی این محصولات و خصوصیات ظاهری آن‌ها منتشر شده است. همچنین لازم به ذکر است که سه تلفن هوشمند جدید شرکت اپل قرار است تا پایان نیمه اول سپتامبر، یعنی در اواسط شهریور ماه معرفی شوند.

 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

بیشتر بخوانید

برای آگاهی از تاریخ پیش فروش آیفون 9 به لینک زیر مراجعه کنید

زمان پیش فروش آیفون 9

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373