لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسپاتیفای در آیفون سازنده و ترانه سرای آهنگ‌ها را نشان می‌دهد

اسپاتیفای در آیفون سازنده و ترانه سرای آهنگ‌ها را نشان می‌دهد

 مدیران اسپاتیفای قابلیت نمایش سازنده و ترانه سرای آهنگ‌ها را اولین بار در فوریه سال جاری معرفی کردند و حالا این قابلیت به آیفون‌ها آمده است.

کاربرانی که از همین حالا اقدام به آپدیت اپلیکیشن اسپاتیفای در آیفون‌ها و آیپدها کنند می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند و سازنده و ترانه سرای آهنگ‌های مورد علاقه خود را به صورت مستقیم و بدون خارج شدن از اپلیکیشن مشاهده کنند. این قابلیت اولین بار برای نسخه دسکتاپ اپلیکیشن اسپاتیفای ارائه شده بود و کاربران می‌توانستند با کلیک کردن روی گزینه Show Credits از سازنده و ترانه سرای آهنگ‌ها باخبر شوند.

اما حالا با جهانی شدن کسب و کار سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای کاربران آن می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌های موبایل این سرویس به سازنده و ترانه سرای آهنگ‌ها در کنار خواننده یا گروه موسیقی آن‌ها آگاه شوند. گفتنی است که این قابلیت در آیفون‌ها و آیپدها مشابه با نسخه دسکتاپ آن طراحی شده است و کاربران می‌توانند با رابط کاربری یکسان به این اطلاعات دست یابند.

علاوه بر این، باید گفت که این قابلیت فعلاً برای تمامی آهنگ‌های ارائه شده در اسپاتیفای در دسترس نیست و اطلاعات یاد شده باید توسط سرکت های رکورد و پخش موسیقی‌ها در اسپاتیفای قرار داده شود که پروسه‌ای زمان بر است و ممکن است حتی برای آهنگ‌های خیلی قدیمی نیز ارائه نشود. علاوه بر این، زمان ارائه این قابلیت برای آهنگ‌های ایرانی و فارسی نیز هنوز مشخص نیست.

البته باید گفت که اسپاتیفای از شرکت‌های ضبط و پخش موسیقی درخواست کرده است تا در مدت زمانی محدود این اطلاعات را در موسیقی‌های خود بگنجانند.

این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران بتوانند در صورت تمایل به دیگر آهنگ‌هایی که از یک ترانه سرا و همچنین سازنده برای یک خواننده دیگر نیز درست شده است دسترسی داشته باشند و موسیقی‌های مشابه پیشنهادی اسپاتیفای کارکرد هوشمندتری نسبت به قبل پیدا کند. 

خرید امن و مطمئن گیفت کارت اسپاتیفای

خواننده گرامی در صورت نیاز به خرید گیفت کارت آسپاتیفای و همچنین آموزش استفاده از آن می توانید ازطریق لینک زیر محصول خود را با پایینترین قیمت در بازار تهیه نمایید.

خرید گیفت کارت اسپاتیفای

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420