لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هفتمین بتای مک او اس موهاوای برای توسعه دهندگان و کاربران عمومی آماده عرضه شد

هفتمین بتای مک او اس موهاوای برای توسعه دهندگان و کاربران عمومی آماده عرضه شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش و هم‌زمان با عرضه بتای جدید آی او اس 12، هفتمین بتای مک او اس موهاوای را آماده عرضه به کاربران عمومی و توسعه دهندگان کرده است.

این نسخه از بتای مک او اس، تنها یک هفته پس از عرضه نسخه قبلی آماده عرضه شده است. بر همین اساس، می‌توان پیش بینی کرد که اپل تقریباً برای عرضه نسخه نهایی و عمومی مک او اس موهاوای آماده شده است و این بدون هیچ گونه تأخیری آماده عرضه می‌شود.

توسعه دهندگانی که از همین حالا حساب کاربری 99 دلاری اختصاصی اپل را از طریق کارت‌های اعتباری تائید شده خریداری کرده‌اند، از همین حالا می‌توانند با مراجعه به بخش Developer Center این نسخه از سیستم عامل دسکتاپ شرکت اپل را دریافت و از طریق مک اپ استور آن را روی دستگاه خود نصب کنند.

کاربران عادی نیز می‌توانند به صفحه عضویت در تست کنندگان بتا رفته و پس از وارد کردن اطلاعات اپل آیدی خود، این نسخه را از طریق بخش Software Update روی دستگاه خود نصب کنند. گفتنی است که این نسخه از سیستم عامل بتای مک او اس دارای باگ‌هایی شناخته شده است و فعلاً در مرحله تست قرار دارد. به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا فعلاً اقدام به نصب این نسخه روی دستگاه‌های خود نکنند.

یکی از تغییرات ارائه شده در این نسخه، شامل حذف قابلیت تماس گروهی فیس تایم میشود. اپل اعلام کرده است که این قابلیت قرار است با تاخیر و در زمستان 2018 آماده عرضه شود.

هفتمین بتای مک او اس موهاوای در حالی منتشر شده است که هم‌زمان با آن اپل هفتمین بتای آی او اس 12 را نیز آماده عرضه کرده بود. با این حال بتای جدید آی او اس 12 دارای مشکلات متعددی بوده است که به همین دلیل اپل تصمیم گرفته تا عرضه این نسخه را برای کاربران عادی و توسعه دهندگان متوقف کند. مشکل این سیستم عامل به طور مشخص مربوط به هنگ کردن‌های متعدد و کاهش بازدهی دستگاه می‌شود 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420