لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تماس گروهی از فیس تایم در آی او اس 12 حذف شد

تماس گروهی از فیس تایم در آی او اس 12 حذف شد

 تماس گروهی با امکان پشتیبانی از 32 نفر یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی است که در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان و مشخصاً در معرفی آی او اس 12 رونمایی شد.

اما حالا شرکت اپل در توسعه نسخه پایانی بتای آی او اس 12 این قابلیت را از فیس تایم حذف کرده و اعلام کرده که این قابلیت قرار است به تأخیر و تا پایان سال جاری میلادی آماده استفاده توسط کاربران شود.

Guilherme Rambo یکی از توسعه دهندگان آی او اس که تا پیش از این با افشای اطلاعات مربوط به آیفون‌های 2017 و همچنین آی او اس 11 و 12 شهرت بسیار زیادی پیدا کرده بود، حالا اعلام کرده است که یک یادداشت از شرکت اپل دریافت کرده است که طی آن مشخص شده است که در نسخه نهایی آی او اس 12 امکان تماس تصویری فیس تایم به صورت گروهی وجود ندارد و این قابلیت در پاییز آماده عرضه نمی‌شود.

این تأخیر احتمالاً به دلیل وجود باگ‌های متعدد در کارکرد این سرویس برقراری تماس تصویری و یا عدم کشش سرورهای اپل برای پردازش و ارسال مربوط به این سرویس بوده است.

تماس گروهی فیس تایم که در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال معرفی شد، به کاربران امکان برقراری ویدیو کنفرانس تا 32 نفر را می‌دهد. اپل در توسعه این قابلیت امکانات سرگرمی بسیار زیادی نظیر امکان استفاده از مموجی‌ها را در آن قرار داده است. بر همین اساس این قابلیت علاوه بر امکان استفاده به صورت تجاری و حفره‌ای برای کسب و کارهای مختلف، امکان بر قراری تماس میان دوستان را نیز ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند از طریق فیس تایم و قابلیت‌های آن به صورت سرگرم کننده با دیگران تماس برقرار کنند.

گفتنی است که شرکت اپل هنوز اطلاعات مربوط به زمان نهایی ارائه این قابلیت را ارائه نداده است و هنوز معلوم نیست این قابلیت در چه زمانی به طور مشخص ارائه می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420