لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعاتی جدید از مک بوک ارزان قیمت منتشر شد

اطلاعاتی جدید از مک بوک ارزان قیمت منتشر شد

یکی از شرکای تجاری اپل به تازگی اطلاعاتی از روند تولید مک بوک ارزان قیمت منتشر کرده است که بر اساس آن قرار است این مدل محصول از فصل چهارم 2018 آماده عرضه خواهد شد.

شرکت Quanta Computer یکی از شرکای تجاری اپل در زمینه تولید انبوه کامپیوترهای مک است که به تازگی اعلام کرده که اپل تصمیم دارد تا عرضه مک بوک ارزان قیمت را از سه ماهه پایانی سال جاری میلادی شروع کند. این اطلاعات نشان می‌دهد که محصول یاد شده یک نسخه جدید از مک بوک ایر به حساب میاید.

با وجود تائید کوانتا کامپیوتر در مورد زمان عرضه مک بوک ارزان قیمت این کمپانی هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول و همچنین بازدهی آن ارائه نداده است. با این حال برخی از تحلیلگران، نظیر مینگ چی کو در ابتدای سال جاری میلادی اعلام کرده بودند که اپل امسال یک نسخه مک بوک ارزان قیمت را با در بازه قیمتی زیر هزار دلار و مشخصاً حدود 899 تا 799 دلار آماده عرضه به بازار جهانی خواهد کرد.

کوانتا کامپیوتر تصمیم دارد تا 10 میلیون نسخه از مک بوک ارزان قیمت 2018 را تا فصل چهارم 2018 آماده عرضه کند که این مسئله نشان از تائید پیش بینی‌های پیشین مینگ چی کو دارد. اطلاعات فاش شده از کوانتا کامپیوتر، برای اولین بار توسط خبرگزاری دیجیتایمز منتشر شده است.

علاوه بر اطلاعات یاد شده، برخی دیگر از تحلیلگران پیش بینی‌هایی در مورد نام این محصول را مطرح کرده‌اند که بر اساس آن، اپل احتمالاً تصمیم دارد تا مک بوک ارزان قیمت با عنوانی غیر از «مک بوک ایر» تولید و عرضه کند و احتمالاً این محصول زیر مجموعه‌ای از «مک بوک» به حساب خواهد آمد که این بار به جای اندازه 12 اینچ با نمایشگرهای 13 اینچی تولید و عرضه خواهد شد.

اپل در سال 2018 تصمیم گرفته تا همچنان تولید سری محصولات ارزان قیمت خود را ادامه دهد و حتی باوجود عرضه مک بوک پرو 2018 این کمپانی در آینده‌ای نزدیک از مک بوک ارزان قیمت جدید خود نیز رونمایی خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420