لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت ایرپاور مشخص شد

قیمت ایرپاور مشخص شد

اخیراً برخی از تحلیلگران اقتصادی و صنعتی ادعاهایی را در مورد قیمت ایرپاور و زمان عرضه این محصول به بازار جهانی را مطرح کرده‌اند.

بر اساس ادعای اخیر وب سایت Chongdiantou، یک موسسه تحلیلی اقتصادی در چین با عنوان industry insiders اطلاعاتی جدید در مورد نحوه قیمت گذاری ایرپاور را مطرح کرده است. این موسسه تحلیلی اعلام کرده که قیمت ایرپاور معادل 1000 یوان چین خواهد بود کهمعادل 145 دلار آمریکا خواهد شد. در این میان برخی دیگر از تحلیلگران بر این باور هستند که قیمت ایرپاور 149 دلار خواهد بود.

وب سایت Chongdiantou در حقیقت همان منبع خبری است که تا پیش از این شایعات مربوط به تلاش اپل برای عرضه شارژرهای مبتنی بر USB-C با توان 18 وات در بسته بندی آیفون‌های 2018 را منتشر کرده بود. بر اساس شایعات پیشین منتشر شده از خبرگزاری بلومبرگ، مشخص شده است که اپل تصمیم دارد تا فروش ایرپاور را به صورت مشخص در ماه سپتامبر سال جاری شروع کند.

بر همین اساس، می‌توان امیدوار بود که اپل نهایتاً پس از معرفی آیفون‌های 2018 فروش ایرپاور را نیز هم‌زمان با عرضه این تلفن‌های هوشمند شروع کند.

ایرپاور یک شارژ بی سیم است که به صورت اختصاصی توسط شرکت اپل تولید شده است. این شارژر در جریان رویداد دوازدهم سپتامبر سال جاری میلادی معرفی شد و اپل اعلام کرد که در سال 2018 این محصول را آماده عرضه خواهد کرد؛ با این حال زمان عرضه و قیمت ایرپاور تا به امروز مشخص نبوده است و در عین حال منابع رسمی نیز هیچ ادعایی در این زمینه نکرده‌اند.

گفتنی است که ایرپاور می‌توان به صورت هم‌زمان، یک اپل واچ، یک آیفون و یک قاب اختصاصی ایرپادهای بی سیم را شارژ کند. بر همین اساس، اپل هم‌زمان با عرضه ایرپاور، احتمالاً قاب شارژ بی سیم ایرپادها را نیز آماده عرضه به بازار جهانی خواهد کرد. 

ایرپاور

خواننده گرامی در صورت نیاز به بررسی و خرید ایرپاور اپل می توانید از طریق لینک زیر محصول خود را با پایینترین قیمت در بازار تهیه کنید.

بررسی و خرید ایرپاور

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420