لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان پخش فیلم‌های مبتنی بر صدای Dolby Atmos به تی وی او اس 12 اضافه شد

امکان پخش فیلم‌های مبتنی بر صدای Dolby Atmos به تی وی او اس 12 اضافه شد

 اپل به تازگی تی وی او اس 12 را آماده عرضه به توسعه دهندگان کرده است و حالا بررسی توسعه دهندگان نشان داده است که اپل در آخرین نسخه بتای این سیستم عامل، امکان پخش صدای Dolby Atmos را به اپل تی وی های مبتنی بر تی وی او اس 12 آورده است.

نسخه نهایی تی وی او اس 12 قرار است تا یک ماه دیگر و مشخصاً پس از کنفرانس پاییزی اپل آماده عرضه به کاربران اپل تی وی شود. به همین دلیل، اپل امکانات ویژه‌ای که تا پیش از این در اپل تی وی 4K جا داده شده بود را در آخرین نسخه بتای آن ارائه داده است.

اپل سال گذشته و مشخصاً در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر 2017 از اپل تی وی 4K در کنار آیفون ایکس و آیفون 8 و 8 پلاس رونمایی کرد. این مدل جدید از ست آپ باکس‌های دیجیتالی شرکت اپل، امکان پخش ویدیوهای HDR و 4K را به کاربران ارائه داده است و در کنار آن کاربران می‌توانند صدای فیلم‌ها را باکیفیت Dolby Atmos گوش کنند.

اما حالا در جدیدترین نسخه بتای تی وی او اس 12 امکان دسترسی به محتوای 4K دارای صدای Dolby Atmos نیز به آیتیونز اضافه شده است. این قابلیت در حال حاضر به منظور تست برای توسعه دهندگان ارائه شده است؛ با این حال کاربران تا یک ماه دیگر می‌توانند با مراجعه به آیتیونز فیلم‌ها و محتوای ویدیویی مختلف را باکیفیت صدا و تصویر هر چه بیشتر خریداری و پخش کنند. اپل در حال حاضر 6 عنوان از فیلم‌های ارائه شده در آیتیونز را با این کیفیت ارائه داده است.

گفتنی است که برای استفاده از صدای Dolby Atmos سیستم پخش متصل به اپل تی وی 4K حتماً باید از این فناوری پشتیبانی کند. بر همین اساس، استفاده از اپل تی وی 4K نیازمند همراه داشتن تلویزیون های 4K با سیستم های پخش مبتنی بر دالبی اتموس خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420