لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ضعف آیفون ایکس در برابر گلکسی نوت 9 چیست؟

ضعف آیفون ایکس در برابر گلکسی نوت 9 چیست؟

 شرکت کره‌ای سامسونگ به تازگی از جدیدترین پرچم‌دار خود با عنوان گلکسی نوت 9 رونمایی کرده است و حالا بسیاری از وب‌سایت‌های فعال در زمینه بررسی محصولات الکترونیکی هوشمند، اقدام به بررسی این تلفن هوشمند و مقایسه آن با آیفون ایکس کرده‌اند.

در این میان، وب سایت‌های طرفدار سیستم عامل اندروید و همچنین تلفن‌های هوشمند سری گلکسی مواردی نظیر پشتیبانی از قلم استایلوس، قابلیت اسپلیت اسکرین و حتی رنگ بنفش را به عنوان مزیت‌های گلکسی نوت 8 در برابر آیفون ایکس در نظر گرفته‌اند.

در عین حال، وب‌سایت‌های بررسی محصولات اپل، در بررسی‌های خود اعلام کرده‌اند که آیفون ایکس همچنان از لحاظ قدرت سخت افزاری، کارکرد بهتری نسبت به گلکسی نوت 9 دارد. نتایج تست‌های بنچ مارک که به تازگی منتشر شده است، حاکی از آن است که گلکسی نوت 9 که نزدیک به یک سال پس از آیفون ایکس معرفی شده است، توان رقابت با پرچم‌دار 2017 آیفون‌ها را ندارد.

به طور کل بررسی‌های انجام شده در مورد گلکسی نوت 9 و آیفون ایکس تا حد بسیار زیادی جانب دارانه است و نویسندگان اغلب سعی می‌کنند تا با پیش داوری‌های خود به این دو تلفن هوشمند نگاه کنند.

در این میان، بررسی‌های بی‌طرفانه بسیار نشان داده که سامسونگ در تولید گلکسی نوت 9 یک خصوصیت مهم را در نظر گرفته است که عدم وجود آن، باعث ضعف آیفون ایکس در برابر پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها شده است.

ناچ یا همان بریدگی نمایشگر مهم‌ترین ضعف آیفون ایکس است

 اپل در تولید آیفون ایکس، با به کار بردن طراحی کاملاً بدون حاشیه، مجبور به استفاده از بریدگی بالای نمایشگر شد که بعدها با عنوان ناچ نیز شناخته شد. شرکت اپل خود اعلام کرده که این یکی از مهم‌ترین ضعف‌های طراحی آیفون ایکس است، با این حال وجودآن به دلیل طراحی بدون حاشیه غیرقابل انکار است و هنوز فناوری جدیدی برای حذف آن وجود ندارد.

از طرف دیگر سامسونگ، از طراحی تماماً بدون حاشیه در تولید گلکسی نوت 9 استفاده نکرده است و با پاک کردن صورت مسئله، به‌راحتی یک حاشیه نسبتاً کوچک را در بالای گلکسی نوت 9 قرار داده تا مجبور به تعبیه بریدگی نمایشگر نشود.

البته باید به یاد داشت که بسیاری از تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند اندرویدی، حتی باوجود ادعای اپل در مورد ناچ، از این طراحی در تلفن‌های هوشمند جدید خود استفاده کردند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420