لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درخواست اپل از رگولاتوری هند برای ارائه خدمات به آیفون‌ها

درخواست اپل از رگولاتوری هند برای ارائه خدمات به آیفون‌ها

نزدیک به سه هفته پیش، رگولاتوری ارتباطات سیار کشور هند طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در صورت عدم همکاری اپل با این سازمان آیفون‌ها را از محدوده رجیستری هند خارج می‌کند.

رگولاتوری هند اعلام کرده بود که این اقدام به دلیل عدم همکاری اپل با این سازمان بر سر عدم تائید اپلیکیشن‌های حذف کننده تبلیغات در اپ استور صورت گرفته است. این سازمان به تازگی اپلیکیشنی را برای اندروید و آی او اس طراحی کرده است که باعث می‌شود تا دولت کنترل منحصر به فردی روی تبلیغات نشان داده شده به کاربران از طریق تلفن‌های هوشمند داشته باشند.

در این میان، ارائه این اپلیکیشن در آی او اس باعث نقض دستورالعمل کاری اپ استور شده بود و به همین دلیل، اپل آن را از اپ استور حذف کرده بود که این اقدام در نهایت باعث شد تا رگولاتوری هند اقدام به تهدید اپل کند.

اما حالا اپل پس از گذشت سه هفته از انتشار بیانیه رگولاتوری هند به آن پاسخ داده است و از این سازمان درخواست کرده تا سرویس دهی به آیفون‌ها را متوقف نکند. اپل اعلام کرده که به جای ارائه اپلیکیشن این سازمان در اپ استور، حاضر است یک اپلیکیشن با کارایی مشابه را برای کاربران هندی توسعه دهد تا امکان مشاهده کردن پیام‌های تبلیغاتی از طریق آن مسدود شود.

با وجود این اعلامیه اپل، سخنگوی رگولاتوری هند اعلام کرده که درخواست شرکت اپل برای قطع ارتباط آیفون‌ها در این کشور بی‌اثر بوده است و در صورت عدم ارائه اپلیکیشن اختصاصی این سازمان، ارتباط گوشی‌های آیفون در این کشور قطع خواهد شد.

گفتنی است که این مسئله تا به امروز باعث شده تا میزان خرید آیفون‌ها توسط کاربران هندی بیش از 50 درصد کاهش را تجربه کند و هنوز معلوم نیست که اپل برای بقای تجارت خود در هند به چه ‌کارهای دیگری دست خواهد زد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373