لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نتایج نظر سنجی پی سی مگ در مورد تمایل کاربران برای خرید ایفون های 2018

نتایج نظر سنجی پی سی مگ در مورد تمایل کاربران برای خرید ایفون های 2018

 شرکت کره ای سانسونگ به تازگی از گلکسی نوت 9 به عنوان پرچمدار تلفن های هوشمند خود در سال 2018 رونمایی کرده است و حالا وب سایت PC Mag نتایج نظر سنجی اخیر خود را در مورد هیجان کاربران برای معرفی و عرضه این تلفن هوشمند نسبت به محصولات رقیب منتشر کرده است.

در این نظر سنجی از 1555 کاربر در مورد زمان عرضه تلفن های هوشمند جدید سوال پرسیده شده است. این سوال در مورد این است که آیا آنها برای عرضه آیفون های 2018، شامل آیفون 11 و نسخه پلاس آن به همراه آیفون 9 هیجان بیشتری دارند و یا برای معرفی و عرضه تلفن های هوشمند دیگر کمپانی ها منتظر باقی مانده اند.

در نتیجه این نظر سنجی مشخص شده است که 42 درصد از کاربران هیجان بسیار زیادی برای معرفی و عرضه آیفون های 2018 دارند. در عین حال تنها 24 درصد از کاربران برای معرفی گلکسی نوت 9 انتظار کشیده اند. این مسئله به طور مشخص نشان میدهد که دیدگاه عموم کاربران نسبت به تلفن های هوشمند شرکت اپل در مقایسه با محصولات مشابه ساخته شده توسط کمپانی های دیگر بسیار بهتر است.

بر همین اساس، میتوان پیش بینی کرد که پس از عرضه آیفون های 2018 بیش از 49 درصد کاربران، آماده خرید این محصولات هستند. در عین حال تعداد کمتری از کاربران برای خرید تلفن های هوشمند دیگر تمایل نشان داده اند.

در ادامه نتایج این نظر سنجی مشخص شده است که نزدیک به 7 درصد از کاربران برای خرید گوگل پیکسل 3 آماده شده اند. 4 درصد پاسخ دهندگان نیز LG V40 را به عنوان پاسخ اعلام کرده اند و در عین حال تنها 2 درصد از کاربران تمایل به خرید وان پلاس 6 تی دارند. 11 درصد باقی مانده نیز محصولات دیگر موجود در بازار را انجاب کرده است.

گفتنی است که نتایج بررسی فوق در حالی منتشر میشود که 76 درصد از کاربرانی که در این نظر سنجی سامسونگ را انتخاب کرده بودند؛ تا پیش از این کاربر تلفن های هوشمند این کمپانی بوده اند و در بین آنها تنها 8 درصد از کاربران، از تلفن های هوشمند آیفون استفاده کرده بودند. 

آیفون 9

برای مشاهده اخبار مربوط به آیفون 9 به لینک زیر مراجعه کنید.

آیفون 9

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373