لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نتایج اولیه بنچ مارک ها حاکی از ضعف گلکسی نوت 9 در برابر آیفون X هستند

نتایج اولیه بنچ مارک ها حاکی از ضعف گلکسی نوت 9 در برابر آیفون X هستند

سامسونگ به تازگی گلکسی نوت 9 را به عنوان پرچم‌دار گلکسی‌های 2018 معرفی کرده است و حالا بررسی‌های اولیه از تست‌های بنچ مارک حاکی از آن است که این تلفن هوشمند در مقایسه با آیفون X عملکرد بسیار ضعیفی دارد.

بررسی‌های انجام شده توسط وب سایت Tom’s Guide نشان داده است که گلکسی نوت 9 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی امتیاز کمتری نسبت به آیفون ایکس دریافت کرده است. نتایج منتشر شده توسط این وب سایت به صورت مشخص از طریق گیک بنچ 4 منتشر شده است که نشان از آن دارد که گلکسی نوت 9 امتیاز 8876 را در این تست گرفته است. این در حالی است که بازدهی آیفون ایکس به عنوان پرچم‌دار آیفون‌های 2017 امتیاز 10357 را از این تست دریافت کرده است.

این مسئله به صورت مستقیم نشان می‌دهد که تراشه پردازنده مرکزی اسنپ دراگون 835 به کار رفته در گلکسی نوت 8 همچنان توان رقابت با تراشه A11 Bionic به کار رفته در آیفون X را ندارد.

تا پیش از این، سامسونگ تلاش زیادی در زمینه انتشار تبلیغات منفی علیه آیفون X کرده بود که مهم‌ترین آن مربوط به سری ویدیوهای Ingenius می‌شدند. در ویدیوی آخر این مجموعه سامسونگ به صراحت اعلام کرد که گلکسی نوت 9 بسیار قدرتمندتر از آیفون ایکس است. با این حال بررسی‌ها و تست‌های بنچ مارک نشان داده‌اند که این ادعا صحت ندارد.

در حقیقت تست‌های بنچ مارک ثابت کردند که سامسونگ با تولید ویدیوهای تبلیغاتی منفی علیه آیفون X و همچنین افتخار به ارائه قلم استایلوس در تلفن‌های هوشمند، همچنان توان رقابت با اپل را نداشته و توان ساخت یک دستگاه قدرتمندتر از پرچم‌دار شرکت اپل را ندارد.

علاوه بر این باید ذکر کرد که پرچم‌دار 2018 آیفون‌ها هنوز معرفی نشده است و مقایسه‌های انجام شده بین پرچم‌دار 2018 گلکسی‌ها و پرچم‌دار 2017 آیفون‌ها صورت گرفته است. 

آیفون X

برای بررسی، مشاهده قیمت و خرید آیفون X به لینک زیر مراجعه کنید.

آیفون X

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420