لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیری در آینده نام افراد و مکان‌ها را تشخیص می‌دهد

سیری در آینده نام افراد و مکان‌ها را تشخیص می‌دهد

 اپل به تازگی صفحه مربوط به ژورنال یادگیری ماشینی را در وب سایت رسمی خود به روز رسانی کرده است و طی آن اعلام کرده که دستیار هوشمند سیری در آینده می‌تواند نام افراد و مکان‌های مورد نظر کاربران را در خاطر بسپارد.

به طور خلاصه اپل اعلام کرده که در حال شخصی سازی نحوه صحبت کردن و قابلیت‌های زبانی سیری است تا بتواند از طریق آن امکان یادگیری نام‌های مختلف را به این دستیار دیجیتالی بدهد. این قابلیت علاوه بر بهبود روند صحبت کردن سیری، امکان پیش بینی سؤال‌ها و دستورهای صوتی ارسالی از کاربران را نیز به این دستیار دیجیتالی می‌دهد.

علاوه بر این، اپل اعلام کرده که از سیستمی بهبود یافته به‌منظور افزایش دقت سیری در تشخیص موقعیت مکانی استفاده کرده است. اپل در حال حاضر از اطلاعات 169 موقعیت آماری در آمریکا استفاده کرده است تا از طریق آن بتواند دقت سیری در تشخیص مکان‌های مختلف را تا 80 درصد بهبود دهد. این قابلیت باعث می‌شود تا سیری بتواند در آینده نزدیک بر اساس موقعیت مکانی، نزدیک‌ترین مراکز تجاری را طبق نیاز کاربران به آن‌ها پیشنهاد کند.

برای مثال کاربران در آینده می‌توانند با درخواست نزدیک‌ترین رستوران‌ها، به صورت مستقیم و بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن نقشه اطلاعات مربوط به نزدیک‌ترین رستوران‌ها را به دست آورده و پس از انتخاب گزینه مورد نظر، از سیستم مسیریابی برای رسیدن به مقصد استفاده کنند.

اقدام جدید اپل باعث می‌شود تا استفاده از سیری در روند پیدا کردن کسب و کارهای مختلف توسط کاربران و همچنین تبلیغات این کسب و کارها به مشتریان، قابلیت‌های بیشتری پیدا کند. این مسئله در نهایت منجر به آن خواهد که کاربران از سیری در جریان زندگی روزمره خود بیشتر از گذشته استفاده کنند. اپل سعی دارد تا با ارائه این قابلیت سیری را در برابر دیگر دستیارهای دیجیتالی امروزی نظیر گوگل اسیستنت و الکسا قدرتمندتر کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420