لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعداد تراکنش‌های سرویس پرداخت اپل تا یک سال آینده بیش از 200 درصد رشد خواهد داشت

تعداد تراکنش‌های سرویس پرداخت اپل تا یک سال آینده بیش از 200 درصد رشد خواهد داشت

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، بیش از 31 درصد از کاربران آیفون‌ها در یک سال گذشته از سرویس پرداخت اپل با عنوان Apple Pay استفاده کرده‌اند که در نتیجه آن این سرویس در طول یک سال گذشته نزدیک به 25 درصد رشد داشته است.

طبق بررسی‌های انجام شده توسط موسسه تحقیقاتی و تحلیلی Loup Ventures سرویس پرداخت اپل می‌تواند تا سال آینده بیش از 200 درصد رشد را در زمینه افزایش تعداد تراکنش‌های انجام شده تجربه کند. 

 

سرویس پرداخت اپل یا همان Apple Pay در حال حاضر بیش از 252 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد که شامل 31 درصد از کاربران آیفون 6 و 6 پلاس و جدیدتر از آن می‌شود. البته باید گفت که شرکت اپل تا به امروز اطلاعات دقیقی از تعداد کاربران این سرویس پرداخت ارائه نداده است؛ با این حال تیم کوک در گفت و گوی خود در جریان گزارش فصل سوم مالی 2018 اعلام کرد که تعداد تراکنش‌های سرویس پرداخت اپل از مرز یک میلیارد گذشته است.

بر اساس پیش بینی‌های انجام شده، شرکت اپل با رشد در زمینه افزایش تعداد کاربران سرویس اپل پی، می‌تواند در آینده نزدیک 200 درصد رشد را در زمینه افزایش تعداد تراکنش‌های مبتنی بر آن تجربه کند. در این میان، افزایش تعداد بانک‌ها و مؤسسات مالی که شرکت اپل با آن‌ها همکاری می‌کند در افزایش میل کاربران به استفاده از اپل پی تأثیر بسیار زیادی دارد. در حال حاضر 4900 بانک در سراسر دنیا با اپل در زمینه ارائه خدمات مالی از طریق اپل پی همکاری می‌کنند و پیش بینی می‌شود تا با افزایش تعداد این مؤسسات مالی، تعداد تراکنش‌های مبتنی بر سرویس پرداخت اپل تا سال آینده دو برابر شود.

سرویس پرداخت اپل با عنوان Apple Pay به صورت مشخص از زمان معرفی و عرضه آیفون 6 و 6 پلاس آماده ارائه خدمات به کاربران شد و تا به امروز توانسته توجه و اعتماد بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420