لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای تولید اتومبیل‌های خودران، یکی از مهندس‌های ارشد تسلا را استخدام کرد

اپل برای تولید اتومبیل‌های خودران، یکی از مهندس‌های ارشد تسلا را استخدام کرد

 داگ فیلد Doug Field نایب رئیس بخش سخت افزار کامپیوترهای مک که تا پیش از این تجربه همکاری با شرکت اپل را داشته بود، حالا به منظور تولید و توسعه اتومبیل‌های خودران برای بار دیگر به اپل باز گشته است.

داگ فیلد سال 2013 اپل را ترک کرد و پس از آن به استخدام شرکت تسلا درآمد و در آن شرکت با سمت مهندس ارشد توسعه اتومبیل‌های خودران فعالیت می‌کرد. اما حالا این مهندس سابق اپل برای بار دیگر به اپل بازگشته است تا این بار به اهالی کوپرتینو در زمینه تولید اتومبیل‌های خودرانو پروژه تایتان کمک کند.

او در فاصله میان جدایی از اپل و استخدام در تسلا برای مدتی مشخص به صورت مستقل در زمینه تولید و توسعه سیستم‌های خودران اتومبیل‌ها فعالیت می‌کرد. همان‌طور که گفته شد داگ فیلد در سال 2013 از اپل جدا شد و یک سال پس از آن، یعنی در سال 2014 شرکت اپل رسماً پروژه تایتان را کلید زد.

اپل تا به امروز فعالیت های تحقیقاتی گسترده‌ای را برای پیدا کردن بسترهای لازم برای ساخت اتومبیل‌های خودران انجام داده است. بر اساس منابع خبری مختلف، شرکت اپل در حال حاضر 5000 نفر را در پروژه تایتان مشغول کرده است و 62 اتومبیل را برای تست قابلیت‌های مختلف در این اتومبیل‌ها به خیابان‌های کالیفرنیا آورده است.

گفتنی است که اپل در حال توسعه یک پهپاد یا شاتل خودران در پروژه‌ای تحت عنوان Pail نیز هست، با این حال هیچ اطلاعات و جزئیات دقیقی از این پروژه فاش نشده است. اپل در حال حاضر به صورت کاملاً محرمانه پروژه تایتان را پیش می‌برد و هنوز معلوم نیست که این کمپانی در چه زمانی تصمیم دارد تا اتومبیل خودران مجهز به سیستم‌های هوشمند خود را به بازار عرضه کند. با این حال استخدام یکی از مهندس‌های ارشد تسلا می‌تواند به بهبود روند کاری پروژه تایتان کمک بیشتری کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420